Wiedźmin 3 – raytracing mod, do którego nie trzeba karty RTX

Wiedźmin 3 – raytracing mod, do którego nie trzeba karty RTX
Filmiki z gier Newsy PC

Zerknijcie na kolejny świetny mod do gry Wiedźmin 3, który próbuje przesuwać graficzne granice w tytule od CD Projekt RED.

W sieci wylądował właśnie mod Beyond all Limits Raytracing Reshade Preset, który jest kolejnym podejściem do wizualnej strony polskiego hitu. Projekt został opracowany przez modera Digital Dreams, który tłumaczy, że oddaje w nasze ręce ustawienia Natural Reshade, które próbują przesuwać graficzne granice w grze Wiedźmin 3.

Wiedźmin 3 – raytracing bez RTX

Opisywany mod zawiera ustawienia shadera Ray Tracing (wersja przedpremierowa alfa) autorstwa Marty McFly i jak podkreśla autor programiku, do odpalenia moda nie jest wymagana karta graficzna GeForce RTX. Oczywiście nie liczcie na to, że mod zafunduje Geraltowi prawdziwy raytracing, lecz trzeba przyznać, że efekt jest kapitalny:

Jeśli jesteście zainteresowani pobraniem moda, znajdziecie go wraz z opisem instalacji na tej stronie. Poniżej wrzucamy prezentację wideo. Pamiętajcie też, że oprócz opisywanego moda, Wiedźmin 3 z poniższego filmiku zawiera wiele innych modyfikacji upiększających grafikę.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie