Wiedźmin 3: next-geny i najnowsze PC pozwolą zaszaleć w kwestii grafiki
Potencjał technologiczny tkwiący zarówno w PS4 i Xboksie One a także komputerach pozwoli na wygenerowanie pięknej oprawy wizualnej bez spadku płynności. Twórcy więc nie będą zmuszoni do trudnego kompromisu między grafiką a ilością klatek animacji. Jednocześnie przedstawiciele CD Projekt RED wolą nie wypowiadać się w temacie tego czy ich gra będzie wykorzystywała w pełni możliwości sprzętowe nowych konsol.
Dowiedzieliśmy się także, że gra zaoferuje 3 epilogi i każdemu z nich zostanie przyporządkowane 12 zakończeń. W zależności od podjętych przez nas działań w trakcie zabawy ujrzymy na sam koniec inny stan świata gry.
Warto również przypomnieć, że jakiś czas temu premiera Wiedźmina 3 została przesunięta na luty 2015 roku. Ma to związek z chęcią poprawienia szeregu niedociągnięć, tak by w dniu premiery gracze nie musieli narzekać na szereg niedoróbek i z niecierpliwością wyczekiwać patcha.