Wiedźmin 3 – CD Projekt RED wyciął z gry tryb, który mógł całkowicie odmienić walkę
Polski deweloper – z okazji 11. rocznicy serii gier o Geralcie – przedstawia kolejny nieznany fakt dotyczący tytułu Wiedźmin 3 Dziki Gon.
Jeśli należycie do grona osób, którym nie do końca podoba się system walki w grze Wiedźmin 3, musicie wiedzieć, że była szansa, by wyglądał on inaczej. CD projekt RED ujawnia, że podczas produkcji gry rozważano wprowadzanie tzw. Trybu Skupienia, dzięki któremu Geralt mógłby precyzyjnie ciąć wroga w wybraną część ciała. Oto notka od dewelopera wraz z grafikami:
Wiedźmiński Fakt nr 9
Podczas produkcji Wiedźmina 3 testowaliśmy sposób walki, który nazwaliśmy roboczo “Trybem Skupienia”. Ta mechanika pozwoliłaby Geraltowi wykonywać dokładne cięcia mieczem w określone części ciała i organy swoich przeciwników. Niestety, ostatecznie musieliśmy wyciąć ten tryb z gry…
Trzeba przyznać, że Tryb Skupienia mógłby całkowicie odmienić obraz walki w Wiedźminie 3. Żałujecie, że jednak nie znalazł się w grze? No cóż… może oczekiwany Wiedźmin 4 (tytuł umownie, chodzi nam o kolejną dużą odsłonę gry o Wiedźminach) zasłuży, by zawierać taką nowość.
Przy okazji przypominamy wcześniejszą ciekawostkę, którą ujawnił niedawno CD Projekt RED, a o której naprawdę mało kto wiedział:
Wiedźmin 3 – CD Projekt RED zaskakuje graczy ciekawostką o zupie
Wiedźmiński Fakt nr 8
Podczas kolacji z wichtem plamistym w dodatku Krew i Wino, ilość zupy w misce faktycznie odzwierciedla ilość zupy zjedzonej podczas tej sceny. Oznacza to, że w zależności od wyborów dialogowych gracza poziom zupy będzie inny.