Watch Dogs na Wii U bardziej jak na PS3 czy PS4? Porównanie grafiki i płynności
Posiadacze Nintendo Wii U długo musieli czekać na przygody Aidena Pearce'a. Edycja na PC oraz konkurencyjne konsole pojawiła się już pół roku temu, a na sprzęt od big N dopiero w zeszłym tygodniu.
Nie myślcie, że Ubisoft potrzebował dodatkowego czasu, by dopieścić wersję Watch Dogs na Wii U. Deweloper już w sierpniu dał jasno do zrozumienia, że odpuścił sobie robienie poważnych gier na tę platformę. Owe podejście widać nawet w przypadku konwersji Watch Dogs, szczególnie, kiedy popatrzymy na płynność.
Wynika tak z testów przeprowadzonych przez zespół Digital Foundry, który porównał edycje tytułu na Wii U, PlayStation 3 oraz PS4. Płynność na platformie Nintendo wypada najsłabiej. Spadki fps-ów są momentami naprawdę druzgoczące. Jazda autem przy 20 ramkach, strzelanina na mieście w 16 klatkach na sekundę? Jest nawet moment, kiedy widzimy 14 fps-ów.
A jakość grafiki? Edycja na Wii U niestety bardziej przypomina to, co widzieliśmy na last-genach. Za plus można jednak uznać ruchomą roślinność, która prezentuje się lepiej niż na PS3.
Płynność Watch Dogs - Wii U vs. PS3 vs. PS4
Porównanie grafiki Watch Dogs - Wii U vs. PS4
Porównanie grafiki Watch Dogs - Wii U vs. PS3