Watch Dogs Legion ze świetnym pomysłem na import listy znajomych. Gameplay
W sieci wylądował kolejny gameplay z zapowiedzianego niedawno Watch Dogs Legion. Oprócz oglądania rozgrywki, możemy dowiedzieć się również wielu ciekawych informacji na temat gry.
YouTube’r posługujący się pseudonimem jackfrags wrzucił do sieci obszerny gameplay z Watch Dogs Legion, okraszony wrażeniami z rozgrywki. Naprawdę warto obejrzeć jego filmik, ponieważ wielu rzeczy można się z niego dowiedzieć.
Jedną z takich nowinek jest import listy znajomych. Watch Dogs Legion może zaciągnąć listę naszych przyjaciół i NPC, których spotkamy w świecie gry, otrzymają ich imiona/nicki. Następnie możemy rekrutować takich znajomych bohaterów do naszej grupy ruchu oporu. Maksymalnie, nasza grupa pomieści 20 postaci niezależnych jednocześnie. Będziemy mogli przełączać się pomiędzy nimi, by wykorzystać unikatowe zdolności poszczególnych postaci. Jeśli któraś z nich zginie, będzie to śmierć permanentna (ostateczna).
Przypominamy, że naszym zadaniem w grze Watch Dogs Legion będzie budowa ruchu oporu, poprzez umiejętne dobieranie sojuszników. Wyłowimy ich spośród wszystkich mieszkańców miasta – każdy ma swoją własną historię, osobowość i umiejętności, które pomogą nam spersonalizować unikalny zespół.
Każdy Londyńczyk ma własny powód do walki. Dowolna napotkana osoba – kierowca taksówki, były szpieg, niespełniony bokser, prawnik z kontaktami, stuknięta babcia… ktokolwiek, na kogo trafisz. Wszyscy mają też własną historię, osobowość i zestaw umiejętności. Wybieraj mądrze. Ich życie jest w twoich rękach – czytamy na stronie Ubisoftu.
Możemy zatem równie dobrze stworzyć zespół doskonałych szpiegów, lecz nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć bandę kibiców chuliganów. Każdego rekruta będziemy mogli dodatkowo spersonalizować oraz rozwijać jego umiejętności od hakowania przez ciche poruszanie się po pełnoprawny trening bojowy. Wygląd bohaterów zmienimy dzięki przeróżnym strojom oraz legendarnym maskom.
Premiera Watch Dogs Legion została zaplanowana na 6 marca 2020 roku na komputerach PC oraz konsolach PS4 i Xbox One. Wersja na blaszaki wykorzysta dobrodziejstwa ray tracingu.