Uncharted 4 – większa płynność w multi i tryb fotograficzny
[caption id="attachment_26537" align="aligncenter" width="1920"] Uncharted 4[/caption]
Deweloperzy tłumaczą, dlaczego w trybie dla pojedynczego gracza Drake nie będzie biegał w 60 fps-ach.
Podczas wczorajszego pokazu Uncharted 4: A Thief’s End mogliśmy w końcu obejrzeć pełne demo gry, które zostało pokazane nielicznym dziennikarzom w trakcie targów E3 2015. Filmik był naprawdę dynamiczny i jeśli jeszcze go nie widzieliście, zapraszamy do tego newsa.
Podczas sesji pytań i odpowiedzi twórcy potwierdzili jeszcze raz, że w trybie kampanii dla pojedynczego gracza zagramy w rozdzielczości 1080p oraz płynności na poziomie 30 klatek na sekundę. Lepiej ma być w rozgrywce sieciowej. Kiedy załączymy multiplayer, mamy oglądać akcję w 60 fps-ach.
Deweloper tłumaczy, że zdecydował się na zablokowanie płynności na 30 klateczkach w singlu, by gracz nie odczuwał nieprzyjemnych rwań w animacji. Na obciętej płynności zyska również świat gry, który będzie bogatszy i bardziej rozbudowany.
Potwierdzono ponadto, że Uncharted 4: A Thief’s End otrzyma tryb fotograficzny (Photo Mode), bazujący na ulepszonej wersji tego, który mogliśmy wykorzystać w The Last of Us: Remastered.