To największy hit Xbox Game Pass ostatnich miesięcy
Studio Rebellion ma powody do świętowania — ich najnowsza produkcja Atomfall błyskawicznie podbiła serca graczy, przekraczając 2 miliony użytkowników w zaledwie miesiąc od premiery. Kluczową rolę w tym sukcesie odegrała dostępność gry w usłudze Xbox Game Pass, o czym otwarcie mówi Jason Kingsley, szef Rebellion, w jednej z ostatnich rozmów.
Atomfall króluje w Xbox Game Pass
To był ogromny sukces. Microsoft był fantastycznym partnerem, naprawdę mocno zaangażowali się w promocję gry. Dzięki ich wsparciu i ogromnemu zasięgowi nasz projekt osiągnął świetny wynik — korzystają na tym obie strony – przyznał Kinglsey tłumacząc, jak duży sukces (i dzięki czemu) udało się osiągnąć grze Atomfall. Debiut w abonamencie Xbox Game Pass był istotny, ale nie zapominajmy o jeszcze jednym. To „po prostu” szalenie fajna i przyzwoita produkcja.
Według niego Game Pass nie tylko zapewnił łatwiejszy start i bezpieczeństwo finansowe, ale również pomógł w dotarciu do szerokiego grona odbiorców. Gracze chętnie sięgali po tytuł w ramach abonamentu, a później polecali go znajomym — zarówno tym, którzy już mają Game Passa, jak i tym, którzy po prostu nie chcieli zostać poza dyskusją.
Zobacz też: Te gadżety to szaleństwo. Serio ktoś to w ogóle kupił?
Atomfall to nowa marka w katalogu Rebellion i jej tak szybki rozwój na Game Passie może być sygnałem, że abonamentowe premiery to świetna szansa dla niezależnych studiów na zdobycie globalnej rozpoznawalności.
Źródło: wccftech.com