The Wolf Among Us 2 powstaje na silniku Unreal Engine
Twórcy The Wolf Among Us 2 postanowili zrezygnować ze starego silnika, na którym bazowała pierwsza część gry. Kontynuacja przygodówki ma wykorzystywać Unreal Engine.
Wcześniej pisaliśmy o tym, że autorzy drugiej odsłony przygodówki, czyli AdHoc Studio, do których dołączyli twórcy The Wolf Among Us ze studia Telltale, chcą zrobić grę od podstaw. Tekst opublikowany przez serwis USGamer ujawnia nieco więcej szczegółów na ten temat. Dowiadujemy się z niego między innymi, że planując produkcję części drugiej, twórcy zrezygnowali z niewygodnej technologii Telltale Tool i postanowili skorzystać z silnika Unreal Engine.
Gra The Wolf Among Us 2 została zapowiedziana na tegorocznej gali The Game Awards. Było to sporym zaskoczeniem, biorąc pod uwagę fakt, że twórcy pierwszej części przygodówki – Telltale Studios – co prawda zapowiedzieli jej kontynuację w 2018 roku, ale niedługo potem z przyczyn finansowych zmuszeni byli zamknąć działalność. Okazało się jednak, że gra będzie robiona przez inny zespół: AdHoc Studio, do którego dołączyli najważniejsi twórcy The Wolf Among Us.
Ostatecznie wszystko chyba dobrze się skończy i projekt kontynuacji tytułu z 2013 zostanie wprowadzony w życie. Kiedy? Premiera The Wolf Among Us 2 będzie raczej odległa – gry na pewno nie doczekamy się w roku 2020. Jak zapowiedzieli autorzy, drugiej odsłony przygodówki możemy spodziewać się najwcześniej w 2021.