The Climb, czyli jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR
Crytek opublikował Ascent, drugi rozdział dziennika deweloperów do The Climb.
W filmie zaglądamy za kulisy powstawania gry, gdzie kluczowi członkowie zespołu deweloperskiego wyjaśnią, jak wielkim wyzwaniem jest stworzenie tytułu VR, działającego w 90 klatkach na sekundę. Widzowie poznają nowe techniki i procesy, których użyli artyści z firmy Crytek, aby gra była maksymalnie realistyczna oraz przyjrzą się szczegółom wizualnym, znajdującym się w zasięgu ręki, gdy zanurzamy się w rozgrywkę w wirtualnej rzeczywistości.
The Climb pozwala graczom stawić czoła strachowi i ekscytacji, jakie towarzyszą jednemu z najbardziej niebezpiecznych sportów ekstremalnych. Gracze mogą zdobyć onieśmielające szczyty oraz odkryć urodę autentycznych lokacji, takich jak zatoka Halong w Wietnamie i niedawno dodanych Alp, ukazanych przy pomocy zjawiskowej grafiki 3D.
The Climb jest tytułem na Oculus Rift i ukaże się w okolicach premiery gogli.