Nowa łatka do Kingdom Come: Deliverance (nareszcie) zapowiada grę bez bugów

Nowa łatka do Kingdom Come: Deliverance (nareszcie) zapowiada grę bez bugów
Newsy PC

Po premierze Kingdom Come: Deliverance słyszeliśmy wiele głosów, które mówiły, że do gry wrócą za kilka miesięcy, kiedy to studio deweloperskie Warhorse nareszcie upora się z przeolbrzymią ilością bugów w grze. Wygląda na to, że osoby te mogą już podejść do gry na spokojnie – wypuszczono bowiem łatkę, która rozprawia się z 200 bugami w grze.

Kingdom Come: Deliverance: patch 1.5 usuwa ponad 200 bugów

Wczorajszy dzień przyniósł dobrą wiadomość dla miłośników gry Kingdom Come: Deliverance. Bowiem to właśnie wczoraj na Steam pojawiła się ważąca około 5 GB aktualizacja do gry, która – jak mówią twórcy – naprawia aż 200 sporych bugów i glitchów, a ponadto dodaje nieco nowych elementów. Pomimo kontrowersji wokół gry (optymalizacja i wspomniane bugi), ma ona wciąż wielu zwolenników, a i plany na przyszłość deleloperów pokazują, że tytułu nie porzucono. Warhorse kilkanaście tygodni temu zapowiedziało chociażby nadchodzące rozszerzenia DLC.

Takich akcji w Kingdom Come jeszcze do niedawna nie brakowało.

Patch 1.5 do Kingdom Come: Deliverance

Wraz z patchem, w sieci pojawił się także filmik, w którym Daniel Vavra – szef studia Warhorse – w kilku słowach podsumowuje osiągnięcia gry oraz mówi o jej przyszłości. Filmik znajdziecie na końcu newsa, a poniżej najważniejsze zmiany niesione przez patch 1.5.:

Nowe elementy w patchu 1.5:

  • Henry może teraz obmyć swoje grzechy, kupując odpusty w kościołach;
  • Dodano fizycznie symulowaną odzież damską;
  • W świecie umieszczono 16 nowych książek;
  • Wszelkie zapomniane lub zignorowane przedmioty misji zostaną teraz przeniesione do skrzyni grabarza, a gracz zostanie o tym powiadomiony poprzez nowy quest ‘Lost and Found’.

Naprawiono elementy w patchu 1.5:

  • Strażnicy nie upuszczają już halabard;
  • Naprawiono kilka błędów, które powodowały nieprawidłowe użycie procesora;
  • Zoptymalizowane oświetlenie w bitwach powinno dać graczowi jeszcze kilka FPSów;
  • Usunięto kilka crashy na początku dwóch pierwszych questów;
  • Wszelkie pozostałe problemy z przechodzeniem przez drzwi powinny zostać naprawione;
  • Powolne ładowanie szczegółowych tekstur po długich sesjach gry zostało naprawione;
  • Turniej łuczniczy nie powoduje już niezdolności zapisu;
  • Trzy kolejne aktywności mają teraz początkowe znaczniki na mapie;
  • Gra używa autosave’u po zakończeniu większości zadań;
  • Gra teraz używa autosave’u przed krytycznymi wydarzeniami fabularnymi;
  • NPC reagują teraz na gracza, który celuje w nich z łuku. Zamiast czekać, aż zostaną postrzeleni, już podczas namierzania wykonują jakieś działania, np. atakowanie gracza;
  • Atakowani NPC nie będą już zbliżać się do gracza w linii prostej;
  • Naprawiono uszkodzone autozapisywanie na początku zadania ‘Powrót do domu’;
  • Klatki w zadaniu ‘Ptaszek w klatce’ nie powinny już znikać. Każdy gracz z zadaniem w toku będzie miał je zresetowane;
  • Kat Hermann nie traci już nieprzytomności, gdy jest zły.

Pozostałe pomniejsze zmiany, możecie odnaleźć tutaj.

To jak? Wracamy do Skalicy uczcić jej odbugowanie?

Śmierć na tysiąc sposobów? Patch 1.5 ma się z nią pożegnać.

A teraz pora na obiecany filmik od twórcy gry:

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie