Nowa łatka do Kingdom Come: Deliverance (nareszcie) zapowiada grę bez bugów
Po premierze Kingdom Come: Deliverance słyszeliśmy wiele głosów, które mówiły, że do gry wrócą za kilka miesięcy, kiedy to studio deweloperskie Warhorse nareszcie upora się z przeolbrzymią ilością bugów w grze. Wygląda na to, że osoby te mogą już podejść do gry na spokojnie – wypuszczono bowiem łatkę, która rozprawia się z 200 bugami w grze.
Kingdom Come: Deliverance: patch 1.5 usuwa ponad 200 bugów
Wczorajszy dzień przyniósł dobrą wiadomość dla miłośników gry Kingdom Come: Deliverance. Bowiem to właśnie wczoraj na Steam pojawiła się ważąca około 5 GB aktualizacja do gry, która – jak mówią twórcy – naprawia aż 200 sporych bugów i glitchów, a ponadto dodaje nieco nowych elementów. Pomimo kontrowersji wokół gry (optymalizacja i wspomniane bugi), ma ona wciąż wielu zwolenników, a i plany na przyszłość deleloperów pokazują, że tytułu nie porzucono. Warhorse kilkanaście tygodni temu zapowiedziało chociażby nadchodzące rozszerzenia DLC.
Patch 1.5 do Kingdom Come: Deliverance
Wraz z patchem, w sieci pojawił się także filmik, w którym Daniel Vavra – szef studia Warhorse – w kilku słowach podsumowuje osiągnięcia gry oraz mówi o jej przyszłości. Filmik znajdziecie na końcu newsa, a poniżej najważniejsze zmiany niesione przez patch 1.5.:
Nowe elementy w patchu 1.5:
- Henry może teraz obmyć swoje grzechy, kupując odpusty w kościołach;
- Dodano fizycznie symulowaną odzież damską;
- W świecie umieszczono 16 nowych książek;
- Wszelkie zapomniane lub zignorowane przedmioty misji zostaną teraz przeniesione do skrzyni grabarza, a gracz zostanie o tym powiadomiony poprzez nowy quest ‘Lost and Found’.
Naprawiono elementy w patchu 1.5:
- Strażnicy nie upuszczają już halabard;
- Naprawiono kilka błędów, które powodowały nieprawidłowe użycie procesora;
- Zoptymalizowane oświetlenie w bitwach powinno dać graczowi jeszcze kilka FPSów;
- Usunięto kilka crashy na początku dwóch pierwszych questów;
- Wszelkie pozostałe problemy z przechodzeniem przez drzwi powinny zostać naprawione;
- Powolne ładowanie szczegółowych tekstur po długich sesjach gry zostało naprawione;
- Turniej łuczniczy nie powoduje już niezdolności zapisu;
- Trzy kolejne aktywności mają teraz początkowe znaczniki na mapie;
- Gra używa autosave’u po zakończeniu większości zadań;
- Gra teraz używa autosave’u przed krytycznymi wydarzeniami fabularnymi;
- NPC reagują teraz na gracza, który celuje w nich z łuku. Zamiast czekać, aż zostaną postrzeleni, już podczas namierzania wykonują jakieś działania, np. atakowanie gracza;
- Atakowani NPC nie będą już zbliżać się do gracza w linii prostej;
- Naprawiono uszkodzone autozapisywanie na początku zadania ‘Powrót do domu’;
- Klatki w zadaniu ‘Ptaszek w klatce’ nie powinny już znikać. Każdy gracz z zadaniem w toku będzie miał je zresetowane;
- Kat Hermann nie traci już nieprzytomności, gdy jest zły.
Pozostałe pomniejsze zmiany, możecie odnaleźć tutaj.
To jak? Wracamy do Skalicy uczcić jej odbugowanie?
A teraz pora na obiecany filmik od twórcy gry: