Strzelanie bramek utrudnione. Patch 1.06 do FIFA 19 już na PS4 i Xbox One

Strzelanie bramek utrudnione. Patch 1.06 do FIFA 19 już na PS4 i Xbox One
Newsy PC PS4 XOne

Update 5 do FIFA 19, podnoszący wersję gry do 1.06, jest już dostępny na konsolach. Oto lista zmian aktualizacji.

Posiadacze komputerów PC otrzymali poniższe zmiany już w zeszłym tygodniu. Kilkanaście godzin temu patch 1.06 do FIFA 19 pojawił się w końcu na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, zatem warto przypomnieć, jakie zmiany wprowadza.

Patch 1.06 do FIFA 19 – lista zmian:

Rozgrywka:

  • Zmieniliśmy skuteczność strzałów finezyjnych z pierwszej piłki w sytuacjach, kiedy piłka nadlatywała z dużą prędkością prostopadłą.
    – Uderzenia tego rodzaju będą teraz bardziej podatne na błąd (mniejsze celność strzału oraz prędkość i rotacja piłki).
    – Zmniejszyliśmy też wpływ atrybutu Wykańczanie na zwiększenie celności tego rodzaju uderzeń.

Przez prędkość prostopadłą piłki rozumiemy tu wyrażoną w stopniach różnicę między kątem nadlatywania piłki do piłkarza a kątem jej uderzenia. Kąt uderzenia to nie to samo co kąt do celu strzału. Chodzi o kierunek, w którym piłka leci tuż po jej kopnięciu. Wprowadzona zmiana będzie miała największy wpływ na celność strzałów, jeśli kąt nadlatywania piłki będzie wynosił od 90 do 270 stopni, gdzie zero stopni oznacza kierunek poruszania się piłki tuż po jej kopnięciu.

Wpływ zmiany będzie skalowany od najmniejszego do największego kąta:
– Od 0 stopni (najmniejszy wpływ) do 90 stopni (największy wpływ).
– Od 180 stopni (najmniejszy wpływ) do 90 stopni (największy wpływ).
– Od 180 stopni (najmniejszy wpływ) do 270 stopni (największy wpływ).
– Od 0 stopni (najmniejszy wpływ) do 270 stopni (największy wpływ).

  • Zmniejszyliśmy szansę, że aut bramkowy wymierzony w pobliżu adresata trafi na wolne pole.
    – Przy wykonywaniu autu bramkowego środkowi obrońcy drużyny broniącej będą stali bliżej siebie.
    – Kiedy po wykonaniu autu bramkowego o piłkę będą walczyć zawodnicy obu drużyn, piłkarz z drużyny broniącej z większym prawdopodobieństwem ruszy w stronę miejsca, w które zmierza piłka.
    – Teraz piłka będzie bliżej zawodnika wykonującego Elastico.

Rozwiązane problemy:

  • Przy wykonywaniu rzutu rożnego w meczu z przypisaniem do konkretnego zawodnika można było wybić piłkę z narożnika poprzez ruszenie biegiem w stronę chorągiewki i naciśnięcie przycisku kierunku w celu wykonania reakcji kontrolowanej przez użytkownika.
  • Sytuacja, kiedy napastnik mógł wpaść na trzymającego piłkę bramkarza rywali i wepchnąć go do bramki, co skutkowało golem samobójczym. Teraz zostanie to potraktowane jako faul, a gol nie zostanie uznany.

FIFA Ultimate Team (FUT)

Rozwiązane problemy:

  • Wpływ zgrania na atrybuty piłkarzy będzie teraz widoczny na karcie ról na ekranie zarządzania zespołem w menu pauzy w trybach offline (takich jak Squad Battles).
  • Atrybuty piłkarzy będą prawidłowo wyświetlane na karcie ról na ekranie zarządzania zespołem przed rozpoczęciem meczu we wszystkich trybach FUT.
  • Czasem piłkarze mogli użyć w wyzwaniu budowania składu zarówno normalnej karty piłkarza, jak i karty koncepcyjnej tego samego zawodnika, co skutkowało wyświetleniem komunikatu o błędzie.

Tryby online

Rozwiązane problemy:

  • Wskaźnik postępów pomeczowych w wirtualnych klubach nie zawsze wyświetlał prawidłowo postępy piłkarza czy jego ocenę ogólną.
    – Był to jedynie błąd wyświetlania. W meczu była używana właściwa ocena ogólna. Ponadto ocena wyświetlana w menu głównym wirtualnych klubów również była prawidłowa.

Grafika / prezentacja:

Dokonane zmiany:

  • Do listy butów dostępnych przy edycji zawodnika (np. w wirtualnych klubach lub w trybie kariery) dodaliśmy pięć nowych rodzajów korków.
  • Zaktualizowaliśmy zdjęcia 26 piłkarzy.
  • Usunęliśmy zdjęcia 25 piłkarzy.
  • Zaktualizowaliśmy też stroje, herby i transparenty niektórych zespołów.

Rozwiązane problemy:

  • Czasem po opuszczeniu meczu w tle pojawiały się modele piłkarzy.
  • Czasem po opuszczeniu meczu w tle pojawiał się biały prostokąt.
  • W niektórych wersjach językowych występowały nieprawidłowe pełne nazwy niektórych zespołów. Poprawiliśmy je.
  • W niektórych wersjach językowych występowały nieprawidłowe trzyliterowe skróty niektórych zespołów. Poprawiliśmy je.
  • Usunęliśmy dywiz z nazwy Zulte Waregem.

Źródło: EA Sports

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie