Spider-Man: Miles Morales bez ekranów ładowania na PS5. To naprawdę robi wrażenie
Nowa generacja wprowadza ogromną rewolucję. Spider-Man: Miles Morales praktycznie nie posiada ekranów ładowania na PlayStation 5.
Dyski SSD w konsolach to bardzo istotna nowość. Długie ekrany ładowania są zmorą graczy na aktualnej generacji i nic dziwnego, że producenci sprzętu zdecydowali się na taką nowość.
Co rusz dostajemy popis możliwości dysków nowych konsol chociażby w postaci prezentacji Quick Resume od Microsoft, a tym razem swoje trzy grosze dorzuciło Sony.
Poniżej możecie zobaczyć porównanie czasów ładowania Marvel’s Spider-Man na PS4 i Spider-Man: Miles Morales na PS5. Różnica jest kolosalna.
Cóż, w przypadku drugiej gry chyba nawet nie ma sensu mówić o jakimkolwiek loadingu. Miles po prostu wylatuje z kryjówki prosto do otwartego świata. Na PS4 przejście do Nowego Jorku poprzedzane jest prawie dwudziestosekundowym (!) ekranem wczytywania.
Przejście na SSD zdjęło z deweloperów ogrom ograniczeń i nic dziwnego, że gry zostały dość szybko dostosowane do nowych możliwości.
Nawet jeśli nowa generacja nie zagwarantuje ogromnego skoku jakości grafiki, to zrobi to, a raczej już zrobiła w kwestii technologii. Ograniczenie lub całkowity brak wczytywania przy szybkiej podróży i przejściu do nowej lokacji to naprawdę spory krok w przód.
Spider-Man: Miles Morales pojawi się na rynku wraz z PlayStation 5, czyli 10 listopada.