Spider-Man: Miles Morales bez ekranów ładowania na PS5. To naprawdę robi wrażenie

Spider-Man: Miles Morales bez ekranów ładowania na PS5. To naprawdę robi wrażenie
PS5

Nowa generacja wprowadza ogromną rewolucję. Spider-Man: Miles Morales praktycznie nie posiada ekranów ładowania na PlayStation 5.

Dyski SSD w konsolach to bardzo istotna nowość. Długie ekrany ładowania są zmorą graczy na aktualnej generacji i nic dziwnego, że producenci sprzętu zdecydowali się na taką nowość.

Co rusz dostajemy popis możliwości dysków nowych konsol chociażby w postaci prezentacji Quick Resume od Microsoft, a tym razem swoje trzy grosze dorzuciło Sony.

Poniżej możecie zobaczyć porównanie czasów ładowania Marvel’s Spider-Man na PS4 i Spider-Man: Miles Morales na PS5. Różnica jest kolosalna.

Cóż, w przypadku drugiej gry chyba nawet nie ma sensu mówić o jakimkolwiek loadingu. Miles po prostu wylatuje z kryjówki prosto do otwartego świata. Na PS4 przejście do Nowego Jorku poprzedzane jest prawie dwudziestosekundowym (!) ekranem wczytywania.

Przejście na SSD zdjęło z deweloperów ogrom ograniczeń i nic dziwnego, że gry zostały dość szybko dostosowane do nowych możliwości.

Nawet jeśli nowa generacja nie zagwarantuje ogromnego skoku jakości grafiki, to zrobi to, a raczej już zrobiła w kwestii technologii. Ograniczenie lub całkowity brak wczytywania przy szybkiej podróży i przejściu do nowej lokacji to naprawdę spory krok w przód.

Spider-Man: Miles Morales pojawi się na rynku wraz z PlayStation 5, czyli 10 listopada.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie