PlayStation Experience powróci? Sony rejestruje znak towarowy
Sony zarejestrowało znak firmowy PSX. Media spekulują, że może to zwiastować wznowienie PlayStation Experience.
Japoński gigant był wielkim nieobecnym tegorocznych targów E3. Nieoficjalnie mówiono, że szykuje on swoją własną imprezę grową. W tych domysłach może być sporo prawdy. Redaktorzy serwisu TechGameBox.com odkryli, że Sony zarejestrowało nowy znak handlowy imprezy PSX (PlayStation Experience).
W opisie zgłoszenia znaku PSX czytamy, że zarejestrowana usługa ma na celu aranżowanie, organizowanie i przeprowadzanie pokazów i konferencji z dziedziny rozrywki i gier wideo dla celów niebiznesowych i niekomercyjnych oraz aranżowanie i organizowanie pokazów online o grach.
To oczywiście jedynie niepotwierdzone wieści. Po internecie krąży też informacja – również nieoficjalna – że Sony planuje jakieś wydarzenie na 8 lipca. Być może te dane mają coś wspólnego z rejestracją znaku PSX.
PlayStation Experience to wydarzenie dla fanów konsol organizowane przez Japończyków od 2002. Wtedy swoje produkcje prezentowały takie studia jak Activision, Codemasters czy Capcom. Od 2014 impreza odbywała się corocznie. Aż do 2018, gdy jej kolejna odsłona została anulowana – i od tego momentu konferencje z serii PSX nie były już organizowane.