Quake Champions – szczegóły listopadowej aktualizacji
Już wkrótce w Quake Champions pojawi się listopadowa aktualizacja, a wraz z nią całkiem nowy grywalny czempion, duże zmiany w balansie rozgrywki dla obecnych czempionów oraz kilka innych regulacji balansu dla uzbrojenia i trybów gry.
Choć, będąc kapitanem statku gwiezdnego, Eisen widział w swoim życiu już wiele, nic nie przygotowało go na krwawą łaźnię wywołaną przez SI – Clutcha – który zwrócił się przeciwko swoim ludzkim panom. Przy okazji zgładził on najbliższych przyjaciół i rodzinę Eisena. Oto historia nowego czempiona.
Teraz Eisen poluje na zbuntowanego robota w całej Krainie Snu. Wykorzystuje swoją specjalną zdolność – wieżyczkę strażniczą – która go osłania. Po rozmieszczeniu, wieżyczka strażnicza może zaalarmować Eisena o obecności wroga i oddać kilka odstraszających strzałów ostrzegawczych. Choć jest przydatna, aby wyprzedzić poczynania wrogów, wieżyczka Eisena koncentruje się na dywersji, a nie zadawanych obrażeniach i wróg może ją łatwo zniszczyć, a więc uważaj, gdzie ją rozmieszczasz!
Zmiana balansu czempionów
Listopadowa aktualizacja wprowadza kilka ważnych zmian do wszystkich czempionów, regulując ich balans i zdolności na arenie. Przykładowo, umiejętności czempionów zostały mocno przebalansowane, aby skoncentrować się na użyteczności, a niekoniecznie na zadawaniu obrażeń.
Oprócz ulepszeń konkretnych czempionów, listopadowa aktualizacja wprowadza także inne regulacje. Chodzi na przykład o zmiany dla wyrzutni rakiet, miotacza błyskawic i trójbełtu. Ulepszono ich wyważenie, parametry w kontrze i ogólny „feel”.
Zmiany w rozgrywce to między innymi zunifikowane zachowanie broni i czas odradzania się premii we wszystkich trybach. Dodatkowo, ulepszono Instagib, aby tylko railgun i rękawica zadawały natychmiastowo fragujące ilości obrażeń. Umiejętności zadają teraz normalne obrażenia.
Źródło: Bethesda