Problemy z betą GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana. Oto błędy, które bada obecnie CD Projekt RED
Deweloper pracuje nad likwidacją takich oto bugów.
GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana znajduje się obecnie w fazie beta i nic dziwnego, że gra zawiera na tym etapie pewne błędy.
CD Projekt RED stara się jak najszybciej ubijać wszystkie bugi zauważone przez graczy i informuje, że pracuje już nad problemem z dobieraniem graczy na odpowiednim poziomie. – Cały czas pracujemy nad ulepszaniem systemu, aby nowi gracze trafiali na przeciwników zbliżonych umiejętnościami. Jest to skomplikowane zagadnienie, ale robimy wszystko, żeby rozwiązać ten problem jak najszybciej – tłumaczy Marcin Momot na forum Gwinta. REDzi badają również przyczyny innych błędów, takich jak:
- Pasek postępu przy Zdobyczach Wojennych nie działa poprawnie.
- Po zniszczeniu dowolnej liczny jednostek w danym rzędzie, Pułapka Zapalająca tworzy tylko jednego Neofitę Scoia’tael. Jeżeli nie została zniszczona żadna jednostka, Pułapka Zapalająca nie tworzy Neofity Scoia’tael w ogóle.
- Gdy zostaje zagrany, Janek nie tworzy karty tej samej jakości, co karta odesłana do talii.
Deweloper tłumaczy ponadto, że przy problemach z dźwiękiem, gdy częstotliwość próbkowania urządzenia dźwiękowego jest ustawiona wyżej niż 96kHz, pomaga zmiana na 24-bitowe 96kHz. Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że karta Priscilli posiada obecnie błędny opis – poprawne działanie karty dobiera dwie dowolne karty (nie złote) z talii. Opis błędnie sugeruje, że chodzi o karty jednostek.
Muzyka z GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana już na Spotify, Apple Music i Google Play Music
CD Projekt RED ogłasza premierę minialbumu z muzyką z GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej. Deweloper informuje, że jest on dostępny w popularnych serwisach strumieniujących oraz w cyfrowych sklepach muzycznych na całym świecie i zawiera nowe kompozycje przygotowane przez Mikołaja Stroińskiego oraz Marcina Przybyłowicza – kompozytorów odpowiedzialnych za wielokrotnie nagradzaną ścieżkę dźwiękową do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon i dodatków Serca z Kamienia oraz Krew i Wino.
– Muzyka w GWINCIE to dla nas kolejna okazja do powrotu do świata profesjonalnego zabójcy potworów Geralta z Rivii, choć tym razem w nieco innej formie – powiedział Music Director studia CD PROJEKT RED, Marcin Przybyłowicz. – Wspólnie z zespołem folk metalowym Percival powracamy w znane przez fanów serii gier Wiedźmin muzyczne rejony, ale próbujemy również czegoś nowego. Mamy nadzieję, że muzyka z GWINTA przypadnie graczom do gustu – dodaje Przybyłowicz.
Minialbum EP z muzyką z GWINTA: Wiedźmińskiej Gry Karcianej dostępny jest w serwisach Spotify, iTunes, Apple Music, Google Play Music, Tidal, Deezer, Muzodajni, T-Mobile, Play The Music, empik.com, Muzyka Tu i Tam.
Jedyny minus albumu to jego długość – tylko cztery utwory. Chciałoby się więcej!
Źródło: CD Projekt RED, opracowanie własne
Poradnik – jak działa system postępu i nagród w GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana?
Gracze zasypują polskiego dewelopera pytaniami odnośnie systemu postępu i nagród w GWINT: Wiedźmińska Gra Karciana. Jeśli również chcecie dowiedzieć się co nieco o tych sprawach, odpalajcie poniższy poradnik wideo, w którym Marcin Momot (Community Lead) i Jason Slama (Lead Programmer) wyjaśniają wszystko szybko i przystępnie.
Materiał nagrano w języku angielskim, lecz opatrzono polskimi napisami, które można włączyć w opcjach materiału. Zapraszamy do oglądania i przypominamy, że obecnie trwają zamknięte beta testy GWINTA, które są przeprowadzane na komputerach PC orz konsoli Xbox One.