PlayStation przypomniało sobie o swojej nieudanej marce z PS4
PlayStation trzyma w zanadrzu wiele znanych marek, w tym kilka takich, których zdecydowanie nie można nazwać sukcesem. Wydawca przypomniał sobie o jednej z nich.
Sony Interactive Entertainment odnowiło 17 marca znak towarowy serii Knack – zauważyło Gematsu. Dokument odnosi się między innymi do gier wideo i opublikowano go 28 marca.
Zanim jednak rzucimy się w wir domysłów, wspomnę od razu, że Sony najpewniej nie szykuje się do zapowiedzi kolejnej odsłony cyklu. Pierwsza gra Knack ukazała się prawie dziesięć lat temu, więc PlayStation najpewniej chciało jedynie zabezpieczyć prawa do nazwy. Zarejestrowanie znaku towarowego nie musi zawsze oznaczać, że istnieją nieodległe plany na jego wykorzystanie.
Warto też wspomnieć, że obie odsłony serii nie były zbyt udane. Prawdopodobnie nie sprzedały się źle, ale ich oceny pozostawiały sporo do życzenia – szczególnie w porównaniu do innych gier ekskluzywnych PlayStation. Noty rzędu 5/10 i 6/10 raczej nie ucieszyły wydawcy. Jim Ryan dał zresztą w zeszłym roku jasno do zrozumienia, że Sony nie jest zainteresowane średniakami.
Oczywiście nie możemy wykluczyć, że Knack mimo wszystko powróci. Moim zdaniem jest to jednak bardzo mało prawdopodobne. Nie jest to twór ani specjalnie unikatowy, ani dobrze zapamiętany przez większość odbiorców. Jedynym jego wyróżnikiem jest to, że potrafi bardzo ładnie pokazać moc konsol Sony.