Patch 1.4 do Kingdom Come: Deliverance spodoba się posiadaczom PC

Niedawno posiadacze komputerów otrzymali aktualizację z numerem 1.3, lecz deweloperzy już pracują nad kolejną dużą łatą. Co przyniesie ze sobą patch 1.4 do Kingdom Come: Deliverance?

Mimo że Warhorse Studios wydało niedawno bardzo oczekiwaną łatkę 1.3 dla Kingdom Come: Deliverance, główny projektant i współzałożyciel studia, Daniel Vavra, ujawnił, że zespół pracuje już nad kolejną dużą aktualizacją. Patch 1.4 do Kingdom Come: Deliverance jest już w produkcji!

Pracujemy już nad wersją 1.4, która, miejmy nadzieję, poprawi między innymi wydajność na PC – pisze w mediach społecznościowych Daniel Vavra.

Ponadto deweloper podkreślił, że ​​Warhorse zoptymalizuje obsługę procesorów wielordzeniowych w patchu 1.4, mimo że gra już skaluje się dobrze nawet na sześciordzeniowych CPU. Co więcej, zespół ma zająć się poprawą błędów występujących na ustawieniach grafiki ultra.

Choć wiadomo już, że Patch 1.4 do Kingdom Come: Deliverance jest w drodze, to nie wiemy jeszcze kiedy zostanie wydany i czy skupi się głównie na wersji PC, czy również w znacznym stopniu obejmie edycje gry na PS4 i Xbox One. Posiadacze konsol czekają obecnie na aktualizację 1.3, która przechodzi proces certyfikacji. Poniżej przypominamy, co ostatni duży patch naprawił w Kingdom Come: Deliverance.

Patch 1.3 do Kingdom Come: Deliverance – zmiany poprzedniej dużej aktualizacji:

  • Dodano opcję Save and Exit;
  • Robienie zapisu gier staje się bardziej niezawodne. Plik save ma nie ulegać uszkodzeniu, gdy podczas jego tworzenia gra się zawiesi;
  • Poprawa wydajności:
    – zmniejszony stuttering w niektórych obszarach,
    – przełączanie LoD zostało ulepszone, zmniejszając pop-in i poprawiając strumieniowanie tekstur,
    – nieco bardziej płynna liczba klatek na sekundę z włączonym Vsync. (konsole i niektóre konfiguracje PC)
  • Ulepszone otwieranie zamków (niektóre otworzymy łatwiej grając kontrolerem, w przypadku myszki trudność niezmieniona);
  •  Ulepszone kradzieże kieszonkowe:
    – nie zostaniesz złapany, jeśli zatrzymasz się na początku minigry (chyba że ktoś cię zobaczy),
    – wskaźnik ryzyka jest teraz znacznie bardziej precyzyjny. Gdy jest zielony, na pewno nie zostaniesz złapany;
  • Stanowisko alchemiczne nie będzie nas wystrzeliwać w powietrze;
  • Ostatnia misja z Lordem Caponem jest teraz widoczna na mapie, kiedy jest gotowy, aby ci ją zlecić;
  • Strażnicy nie będą cię tak często atakować;
  • Twój koń nie powinien utknąć podczas przeskakiwania płotów;
  • Oprzyrządowanie konia jest czyszczone wraz z przedmiotami gracza w łaźniach;
  • Możesz zobaczyć, spoglądając na łóżko, czy drzemka zapisze postęp gry;
  • Możesz spać na łóżkach bez konieczności wcześniejszego siadania;
  • Skradanie się pośród śpiących NPC jest teraz łatwiejsze;
  • Niektóre łatwo dostępne skrzynie z wyjątkowo dobrym łupem zostały usunięte;
  • Grzyby jaskiniowe można teraz znaleźć w wielu innych wilgotnych miejscach;
  • Nie możesz już automatycznie przygotować mikstury, która wcześniej przynajmniej raz nie została wykonana ręcznie;
  • Siła graczy w późnej fazie gry została osłabiona:
    – zmiany w niektórych perkach dotyczących walki;
    – broń mniej się skaluje dzięki statystykom na wysokim poziomie;
    – teraz powinno być o wiele trudniej zabić wrogów wysokiego poziomu jednym trafieniem. (Chyba że są bez kasku);
  • Inne ulepszenia systemu walki:
    – naprawiono exploit “Nieplanowany atak”,
    – poprawiona inteligencja przeciwników z łukami,
    – teraz strażnicy reagują bardziej agresywnie,
    – wiele innych drobnych poprawek;
  • (Tylko PC) Teraz można wybrać różne typy antyaliasingu;
  • (Tylko PC) Teraz można ustawić VSync na 30 lub 60 lub całkowicie go wyłączyć;
  • (Tylko na PC) Włączono zapisywanie w Steam Cloud;
  • Ponad 300 innych poprawek w różnych misjach;
  • Poprawione równoważenie obciążenia procesora – lepsza wydajność;
  • Dodano tureckie napisy.

 

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.