Patch 1.4.2 do Assassin’s Creed Origins. Pełna lista zmian i poprawek
Ubisoft zaserwował nam kilkanaście godzin temu patch 1.4.2 do Assassin’s Creed Origins, który jest już dostępny na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One. Posiadacze PC muszą jeszcze cierpliwie czekać na swoją kolej.
Patch 1.4.2 do Assassin’s Creed Origins został udostępniony póki co jedynie na konsolach i jak informuje Ubisoft: Łatka przeznaczona na komputery PC pojawi się w późniejszym terminie. Więcej szczegółów podamy tuż przed jej premierą.
Jeśli będziecie pobierać update 1.4.2 na PS4, szykujcie się na przyjęcie 3.7 GB danych. W przypadku Xbox One, nowa aktualizacja zajmuje 3.8 GB.
Gry w Biedronce – pełna lista i ceny. PC, PS4, Xbox One, PS3 i Xbox 360
Patch 1.4.2 do Assassin’s Creed Origins – zmiany i poprawki:
Skrót aktualizacji:
Odpowiadając na uwagi społeczności, postanowiliśmy zmienić czas utrzymywania się cieni faraonów po pokonaniu powiązanych z nimi postaci niezależnych.
The Curse of the Pharaohs
Zadania
- Naprawiono usterkę występującą podczas finałowego starcia z bossem, która mogła powodować, że posągi się nie odradzają, jeśli zostały zniszczone w trakcie walki
- Naprawiono usterkę włoskiej wersji językowej, która uniemożliwiała odtworzenie kwestii dialogowej w zadaniu „Spalone ofiary”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której Bayek oraz zleceniodawca zadania „Zatopione narzędzia” blokowali się wzajemnie
- Naprawiono usterkę, w wyniku której zgładzone już Cienie Anubisa odradzały się, jeśli doszło do desynchronizacji tuż po zrealizowaniu kluczowego celu głównego zadania (bez spoilerów)
- Naprawiono usterkę, w wyniku której przestraszona Isidora uciekała w zadaniu „Świt Atona”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł utknąć w piwnicy w trakcie zadania „Zepsuta ofiara”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której cel „Boża iskra” w zadaniu „Tarcza czy miecz” czasami nie był zaznaczany jako zrealizowany
- Naprawiono usterkę, w wyniku której boss w trakcie finałowej walki mógł zacząć świecić, jeśli został trafiony silnym atakiem
Aktywności
- W odpowiedzi na uwagi społeczności, zmieniono czas utrzymywania się cieni faraonów po pokonaniu powiązanych z nimi postaci niezależnych.
- Naprawiono usterkę, w wyniku której bossowie otrzymywali większe obrażenia przy trafieniu z łuku w tułów niż w głowę
- Naprawiono usterkę, w wyniku której uzbrojenie faraonów nie było prawidłowo renderowane
- Naprawiono usterkę, w wyniku której bossowie na arenie czasami nie poruszali się w trakcie przerywników filmowych
- Poprawiono zachowanie bossów
Rozgrywka
- Poprawiono zachowanie Skorpiona w Zaświatach
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała zakup „Wiecznego Przeżuwacza” w stajniach
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała graczowi interakcję z tropami, jeśli zastosował on przy tym wypad
- Naprawiono usterkę, w wyniku której wrogie postaci niezależne nie atakowały Bayeka w biurze Tychona
- Naprawiono usterkę, w wyniku której grywalna postać w niektórych sytuacjach pozostawała w trybie walki po zaatakowaniu hien
- Naprawiono usterkę, w wyniku której trujące efekty „Jadowitej Łaski” mogły zostać nałożone także na inną używaną broń
- Naprawiono usterkę, w wyniku której wrogie postaci niezależne nie atakowały grywalnej postaci
Interfejs użytkownika
- Naprawiono usterkę, w wyniku której ikona Teb była niewidoczna w zakładce 'nieukończone lokacje’
- Naprawiono usterkę, w wyniku której księżyc na Polach Trzcin był widoczny na mapie Atona
- Naprawiono usterkę, w wyniku której linia łącząca dwie umiejętności znikała po ponownym otwarciu menu
- Naprawiono usterkę, w wyniku której w określonych sytuacjach na środku ekranu HUD mogły występować zakłócenia graficzne
- Naprawiono usterkę, w wyniku której podpowiedzi na ekranie wczytywania znikały dopiero po zakończeniu procesu
Świat
- Naprawiono usterkę w Zaświatach Atona, która pozwalała graczom wyjść poza obszar rozgrywki
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracze mogli utknąć w Krainie Zmarłych
- Naprawiono usterkę, w wyniku której trupy w pobliżu miejsca spoczynku Ramzesa mogły odradzać się w nieskończoność
- Naprawiono usterkę, w wyniku której Bayek mógł utknąć na niekończącej się animacji wspinaczki w domu Bebnuma
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracze mogli utknąć na niekończącej się animacji spadania w trakcie wspinaczki na górę w Krainie Zmarłych podczas zadania „Tarcza czy miecz”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której zarośla w pobliżu Świątyni Hatszepsut nie zapewniały Bayekowi osłony
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracze mogli przenikać wzrokiem budynek w zadaniu „Miłość czy obowiązek”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której tekstury sztandaru na fortecy w Yebu znikały z odległości kilku metrów
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł utknąć przy skrzyni w lokacji 'Komnata grobowa’
- Naprawiono usterkę powodującą animacje pływających postaci niezależnych w Zaświatach
Grafika i dźwięk
- Naprawiono usterkę, w wyniku której w trakcie ostatniego zadania głównego wątku fabularnego w ramach rozszerzenia „The Curse of the Pharaohs” na kwestie dialogowe Bayeka czasami nakładał się inny głos
- Naprawiono usterkę związaną z renderowaniem terenu w zadaniu „Spalone ofiary”
System
- Naprawiono usterkę, która powodowała niezwykle długi czas wczytywania po pominięciu przerywnika filmowego w zadaniu „Odstępca”
Ukryci
- Naprawiono usterkę, w wyniku której lokacja Castra Vetus Villam mogła zostać oznaczona jako nieukończona po przybyciu do Synaju.
- naprawiono usterkę, w wyniku której cel związany z kamiennymi kręgami mógł nie być wyświetlany po ich odwiedzeniu
- Naprawiono usterkę, w wyniku której kwestie dialogowe mogły być powtarzane, gdy gracz odradzał się na obszarze Synaju
Wycieczka Krajoznawcza
- Poprawiono ustawienia systemu TOBII w trybie Wycieczki Krajoznawczej
Podstawa gry
Zadania
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała namierzenie Claridasa przełamaniem w zadaniu „Jak za dawnych czasów”
Aktywności
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł utknąć, jeśli pokonał słonia tuż przy wejściu na arenę
Rozgrywka
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała osiągnięcie 100% postępów
- naprawiono usterkę, która uniemożliwiała odblokowanie osiągnięcia/trofeum 'Już prawie u celu’
- Naprawiono usterkę, w wyniku której wrogie postaci niezależne niesprowokowane wchodziły w konflikt z grywalną postacią po ukończeniu zadania „Zabawy z ogniem”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której łuk Hou Yi zapewniał umiejętność Natychmiastowe naładowanie, nie zaś Zatrucie przy trafieniu
- Naprawiono usterkę, w wyniku której „Niebiańskie szaty” i wierzchowiec „Wieczne Czuwanie” nie pojawiały się w skrzyniach Heka
- Naprawiono usterkę, w wyniku której osiągnięcie/trofeum „Reporter” nie odblokowywało się tak jak powinno po spełnieniu związanych z nim wymagań
Interfejs użytkownika
- Naprawiono usterkę, przez którą użytkownik przy próbie wczytania stanu gry musiał czekać na pobranie pakietu dźwiękowego, jeśli nie miał zainstalowanych wszystkich wymaganych dodatków
- Poprawiono różne literówki w grze
Świat
- Naprawiono problem z teksturami, który występował przy powrocie do postaci Bayeka po korzystaniu z pomocy Senu w trakcie zadania „Światła wśród piasków”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której gracz mógł utknąć w rydwanie, jeśli zbliżył się do celu w zadaniu „Światła wśród piasków”
Grafika i dźwięk
- Naprawiono usterkę, w wyniku której kwestia dialogowa „Czy w Siwie kiedykolwiek zagości pokój” była wielokrotnie powtarzana
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała ukończenie zadań „W tajnej służbie” i „Cienie Apolla”
- Naprawiono usterkę, która uniemożliwiała zrealizowanie celu „Odeskortuj Antę” w trakcie zadania „Co twoje, to i moje”
- Naprawiono usterkę, w wyniku której przerywnik filmowy był odtwarzany wewnątrz białego pola (ekranu wczytywania), jeśli gracz skorzystał z szybkiej podróży tuż po zabiciu Flawiusza
- Naprawiono usterkę, w wyniku której cel w zadaniu „Pamiątki z Siwy” nie aktualizował się po dyskretnym wyeliminowaniu bandytów
System
- Poprawiono wydajność oraz stabilność gry
- Naprawiono usterkę wywołującą niekończący się ekran wczytywania po przeniesieniu się do dowolnego punktu widokowego w trybie szybkiej podróży po potwierdzonej likwidacji Krokodyla.
- Naprawiono usterkę, w wyniku której w trakcie instalacji gry na początku wyświetlany był biały obraz