Darmowe Battle Royale z gigantycznymi zmianami i wsparciem dla Xbox One X

Tym razem Fortnite wzbogaca się o naprawdę dużą aktualizację. Patch 2.5.0 to nie tylko zmiany w trybie Battle Royale. Oto pełna lista nowości i poprawek.

Patch 2.5.0 do Fortnite wylądował na serwerach, przytłaczając graczy wieloma zmianami. Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, wszystkie znajdziecie poniżej, gdzie prezentujemy ogromny changelog z oficjalnej strony producenta.

Granat impulsowy (Battle Royale)
Kto tam? Dzięki tym granatom nie będziecie musieli pukać dwa razy.

Świątki (Battle Royale)
Szukajcie skarbów w nowych, klimatycznych świątynkach rozsianych po mapie.

Patch 2.5.0 do Fortnite Battle Royale

Bohaterowie na Księżycowy Nowy Rok (Ratowanie Świata)
Nowy rok to nowe wyposażenie! Niech wspomoże was siła nowych bohaterów na Księżycowy Nowy Rok.

Patch 2.5.0 do Fortnite Battle Royale

Smocze bronie (Ratowanie Świata)
Uczcijcie nowy rok w wielkim stylu, a ogień zwalczajcie ogniem!

Patch 2.5.0 do Fortnite Battle Royale

Patch 2.5.0 do Fortnite – zmiany:

OGÓLNE

  • Włączono dynamiczną rozdzielczość i wysokiej jakości upsampling grafiki w czasie (ang. temporal upsampling) na konsolach PS4 i Xbox One.
    • Dynamiczna rozdzielczość zapewnia bardziej zrównoważoną płynność gry podczas ostrej walki oraz poprawia jakość grafiki przy mniejszym obciążeniu karty graficznej.
    • Dodano obsługę pełnej rozdzielczości 4K na konsoli Xbox One X.
  • Dodano możliwość przypisania klawisza przełączania kilofa na komputerach PC.
  • Poszerzono panel społecznościowy na komputerach PC i Mac, aby ułatwić przeglądanie długich list znajomych.
  • Dodano charakterystyczne warianty odgłosów rozpoczynania budowy z drewna, kamienia lub metalu.
  • Usunięto szereg błędów powodujących sytuacje, w których problemy z połączeniem uniemożliwiały logowanie.
  • Usprawniono przywracanie połączeń XMPP na konsoli.
  • Zoptymalizowano obciążenie XMPP.
  • Usunięto nadmiarowe zapytania podczas powrotu z rozgrywki.
  • Usunięto niepotrzebne zapytania do sklepu.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że puste paski postępu były błędnie wyświetlane jako pełne na komputerach Mac.
  • Naprawiono zaproszenia do gry przez Discorda i informacje o bieżącej aktywności.

PS4

Poprawki błędów

  • Dzięki stałej współpracy z firmą Sony Interactive Entertainment udało nam się rozwiązać problem zbyt długiego oczekiwania na pobranie aktualizacji, co zdarzało się niektórym z graczy w Fortnite. Jeżeli ten problem powróci, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Epic, a wszystkim się zajmiemy.

BATTLE ROYALE

BRONIE I PRZEDMIOTY

  • Dodano granat impulsowy.
    • Niebieska klasa rzadkości.
    • Można znaleźć tylko w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia.
  • Karabin szturmowy z lunetą jest teraz idealnie celny w trybie patrzenia przez lunetę.
  • Zmniejszono obrażenia karabinów szturmowych z lunetą przy trafieniu w głowę z 250% do 200%.
  • Rewolwer korzysta teraz ze średnich nabojów.
  • Zmniejszono częstotliwość występowania kusz o 20%.
  • Zmniejszono częstotliwość występowania minigunów o 12,5%.
  • Zmniejszono częstotliwość występowania Beczek Obfitości o 15%.
  • Białe, niebieskie i zielone pistolety maszynowe wychodzą z użycia.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że skierowane w dół strzały z karabinów snajperskich nie zawsze były rejestrowane podczas dużego opóźnienia sygnału sieciowego.
  • Usunięto błąd sprawiający, że pociski trafiające w inny cel nie trafiały pobliskich graczy.
  • Usunięto błąd pozwalający graczom strzelać przez ściany z kuszy lub miniguna, jeśli stali tuż przy narożniku.
  • Komunikat o nieudanym przeładowaniu nie będzie się już pojawiał przy broniach, które nie mają magazynków (chodzi przede wszystkim o minigun).
  • Usunięto zaokrąglanie obrażeń każdej śruciny przy strzale ze strzelby.
    • Wcześniej obrażenia każdej śruciny były zaokrąglane w dół do pełnego punktu.
    • Teraz obrażenia spowodowane przez wszystkie śruciny będą sumowane przed ich zaokrągleniem.
  • Usunięto błąd powodujący świecenie lufy miniguna po przerwaniu ognia.

ROZGRYWKA

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom na konsolach korzystanie z pierwszej podniesionej broni.
  • Usunięto błąd umożliwiający trafienie gracza za przeszkodą w sytuacji, gdy w kiepskich warunkach sieciowych pocisk przelatuje przez budynki wzniesione w ostatniej chwili.
    • Takie strzały będą teraz trafiać w budowlę, a nie w gracza.
  • Usunięto błąd umożliwiający pociskom przenikanie przez drzwi tuż po ich zamknięciu.
  • Usunięto błąd umożliwiający graczom podniesienie dodatkowej broni lub przedmiotu jednorazowego, gdy trzymają pułapkę.
    • Ten sam błąd powodował również, że gracze upuszczali pełne stosy zasobów i nie mogli już zbierać danego zasobu przez resztę rozgrywki.
  • Usunięto błąd powodujący odtwarzanie efektu trafienia osłony przy otrzymywaniu obrażeń od upadku.
  • Usunięto błąd sprawiający, że zrzuty zaopatrzenia zawisały w powietrzu po zniszczeniu przedmiotów, na których leżały.
  • Usunięto błąd powodujący ryzyko zawieszenia się gry przy strzelaniu z broni przed wejściem do bojowego busa.

ŚWIAT GRY

Poprawki błędów

  • Boisko piłki nożnej i inne budynki będą teraz poprawnie wczytywane w każdej sytuacji.
  • Usunięto błąd powodujący w rzadkich przypadkach pojawianie się pustych skrzyń skarbów.
  • Naprawiono pusty pojemnik z amunicją w Samotnym Schronisku.

WYDAJNOŚĆ

  • Zoptymalizowano odtwarzanie animacji graczy, aby poprawić ogólną wydajność gry.
  • Zoptymalizowano efekty chmury kurzu i osłony na niskim poziomie szczegółów, aby poprawić wydajność gry.
  • Usunięto szereg powodów zacinania się klienta gry z powodu wczytywania niektórych skórek i przedmiotów w niespodziewanych momentach.
  • Modele postaci, bronie i elementy otoczenia posiadają teraz zmienny poziom szczegółów, co powinno poprawić wydajność gry.
  • Poprawiono płynność wczytywania i wyświetlania na bieżąco elementów mapy poprzez wczytywanie danych w wątku tła.
  • Dokonano poważnych zmian w ustawieniach efektów, szczególnie na średnim i niskim poziomie szczegółów.

INTERFEJS

  • Dodano opcję statystyk sieciowych na konsoli PS4. Pokazuje ona ping połączenia z serwerami Epica oraz łączne zużycie transferu podczas gry.
    • Tę opcję można znaleźć w ustawieniach gry, w zakładce interfejsu.
  • Do interfejsu wyświetlanego podczas gry dodano ikonę przycisku, którym otwiera się mapę.
  • Do interfejsu funkcji dobierania graczy dodano łączny licznik czasu, który upłynął od początku wyszukiwania.
  • Widżet amunicji znajdujący się nad paskiem zdrowia gracza wyświetla teraz także posiadaną przez gracza liczbę sztuk wybranego przedmiotu użytkowego.
  • Widżet skrótów klawiszowych w interfejsie gry nie wyświetla już komunikatu „Brak”.
  • Dodano opcję skalowania interfejsu w grze.
    • Znany Problem – Rozmiar interfejsu w trybie obserwatora po śmierci gracza nie zmienia się.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd na konsoli PS4 uniemożliwiający graczom otrzymywanie zasług za grę ze znajomymi.

DŹWIĘK

  • Ulepszono odgłosy kroków poprzez dodanie osobnych odgłosów słyszanych z góry i z dołu dla drewna, kamienia i metalu.
  • Stopień wytłumienia odgłosów zależy teraz od położenia gracza, a nie od odległości od kamery.
  • Gracze mogą teraz lepiej słyszeć otoczenie podczas budowania.
    • Ściszono początkowy efekt stawiania budowli.
  • Dodano warianty odgłosów używane podczas budowy obiektów z drewna, kamienia i metalu.
  • Dodano odgłos oznaczający gotowość kuszy do ponownego strzału.
  • Nieznacznie ściszono odgłosy kroków towarzyszy.
  • Ściszono odgłos trafienia z karabinu snajperskiego.
  • Ściszono muzykę emotek w fazie rozgrzewki.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający innym graczom słyszenie odgłosu rozkręcania miniguna.
  • Usunięto błędy związane z przesuwaniem się odgłosów podczas przygotowania miniguna.

GRAFIKA/ANIMACJA

  • Poprawiono efekty graficzne poruszania się w głębokiej wodzie.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący przenikanie głowy Królewskiego Rycerza przez tył hełmu.

ZNANE PROBLEMY

  • Celownik może czasem znikać po użyciu broni z zamontowaną lunetą.
  • Niekiedy nie da się strzelać z broni, mimo iż są naładowane.
  • W rzadkich przypadkach przedmioty upuszczone przez wyeliminowanego gracza nie mogą być podniesione przez innych.

RATOWANIE ŚWIATA

WYDARZENIE WIOSNO PRZYBYWAJ!

  • W ciągu całego tego wydarzenia będą pojawiać się nowe zadania! Wiosno przybywaj! zaczyna się od romantycznej historii w świecie opętanym przez burzę, opowiedzianej w klasycznym, zakręconym stylu Fortnite.
  • Dodano bohaterów Księżycowego Nowego Roku – cztery nowe role!
  • Dodano smocze bronie
  • Nagrody za zadania (rzut okiem):
    • Zakochany Wojak Jonesy, legendarny Żołnierz
    • Jedna z trzech legendarnych smoczych broni dystansowych, do wyboru
    • Nowy legendarny obrońca do walki w zwarciu
    • Talony petard
    • V-dolce
    • Złoto wydarzenia Wiosno przybywaj!
    • Otrzymywane za wykonywanie powtarzalnych zadań.
  • Talony petard można zdobywać dzięki nowej opcji zwiększenia poziomu trudności (szczegóły poniżej). Otrzymacie je za każdym razem, gdy wykonacie misję o zwiększonej trudności.
    • Można za nie kupować wiosenne lamy w zakładce łupów.
  • Zaktualizowano łupolamy – podczas tego wydarzenia będą one zapewniać talony petard.
  • Wiosenna lama jest dostępna w zakładce łupów i kosztuje 1000 talonów petard.
    • Każda lama zawiera albo bohatera Księżycowego Nowego Roku, albo smoczą broń.
  • Każdy pełny zestaw 1000 talonów okolicznościowych został wymieniony na burzolamę.
  • Do 3000 sztuk sezonowego złota ulegnie wymianie na talony petard po kursie 3:1, a złoto powyżej tej kwoty przepadnie. Wydajcie pozostałe złoto przed wyjściem tej aktualizacji! Złoto wydarzenia Wiosno przybywaj!również jest sezonowe i ulegnie wymianie po rozpoczęciu nowego sezonu.
  • Zmutowane burze i misje alarmowe minibossów nie są związane z tym wydarzeniem. Oba te zjawiska powróciły do normalnego, „biernego” poziomu aktywności i żadne z nich nie zapewnia talonów okolicznościowych.
    • Do 3 zmutowanych burz w Kamiennym Lesie, do 10 w innych miejscach. | Limit: 4/dzień
    • Do 3 alarmów o minibossach w Kamiennym Lesie, do 6 w innych miejscach. | Limit: 3/dzień
  • ​​​​​​​Nowe przedmioty związane z wątkiem „Wiosno przybywaj!” pojawią się w sklepie w trakcie trwania wydarzenia.
    • Przedmioty okolicznościowe będą w sprzedaży aż do zakończenia „Wiosno przybywaj!”.
    • Przedmioty cotygodniowe będą dostępne jedynie w tygodniu, w którym pojawią się w sklepie.

NOWY I ULEPSZONY UNIWERSALNY EKWIPUNEK

*UWAGA: Ta opcja będzie dostępna dopiero w poniedziałek, 19 lutego, w związku z nadal trwającymi testami.

  • Teraz przed wyruszeniem w świat będziecie mogli przygotować swój ekwipunek w Zbrojowni.
  • Korzystając z ekranu plecaka, możecie stworzyć przedmioty, założyć je lub przenieść je do recyklingu.
  • Korzystając z ekranu magazynu, możecie przenosić przedmioty z plecaka do magazynu burzowej tarczy i z powrotem.
    • Ekrany te są dostępne również podczas nawiązywania połączenia z sesją gry, lecz wtedy nie można dokonywać zmian.

NOWA OPCJA ZMIANY POZIOMU TRUDNOŚCI

  • W świecie gry można teraz znaleźć nowego rodzaju pylony bluglutu, pozwalające zwiększyć poziom trudności najczęściej spotykanych misji aż pięciokrotnie.
    • Po każdym użyciu takiego pylonu liczba wrogów znacznie rośnie, a także otrzymują oni niewielką premię do poziomu zdrowia i siły ataków.
  • Za każdym razem, gdy poziom trudności gry ulegnie zwiększeniu, otrzymacie dodatkowe sezonowe złoto za ukończenie misji głównej.
  • Podczas wydarzenia Wiosno przybywaj! zwiększenie poziomu trudności misji co najmniej raz zapewni wam określoną liczbę talonów petard, poczynając od 40 w niższym Kamiennym Lesie, a kończąc na 94 pod koniec Twine Peaks.

ZMIANY RECYKLINGU I EWOLUCJI RZADKOŚCI

  • Zmieniono koszta ewolucji rzadkości. Teraz proces ten wymaga większej liczby podręczników szkoleniowych i materiałów do ewolucji (czystych kropli deszczu, oczu burzy itp.), zależnie od liczby gwiazdek u bohatera.
    • Niedokończona wersja tej zmiany trafiła do wersji 2.4.2. W tej wersji koszt ewolucji bohaterów o 3, 4 lub 5 gwiazdkach był wyższy od zamierzonego. Koszt ewolucji poprawiono w niniejszej aktualizacji.
  • W momencie przeniesienia do recyklingu schematów, bohaterów, ocaleńców, głównych ocaleńców lub obrońców z co najmniej 2 gwiazdkami otrzymacie zwrot wszystkich materiałów wydanych na ewolucję danego przedmiotu.
    • Dokonaliśmy tej zmiany, aby umożliwić graczom awansowanie i testowanie nowych bohaterów, broni i pułapek bez ryzyka utraty cennych materiałów do ewolucji.

BOHATEROWIE

  • Przedstawiamy bohaterów Księżycowego Nowego Roku – oto cztery nowe role:
    • Berserker – Nieustraszony Żołnierz, który z Okrzykiem Bojowym rzuca się prosto w wir walki, gdzie pomaga mu Fala Uderzeniowa.
    • Żywa Błyskawica – Ninja, który ogłusza pobliskich wrogów i wykorzystuje ich stan słabości do zadawania druzgocących ciosów.
    • Kontroler Tłumu – Budowniczy specjalizujący się w kontroli pola walki za pomocą WABIK-ów i likwidacji całych grup wrogów przy użyciu Impulsów Plazmowych.
    • Petarda – Nieuchwytny Rubieżnik, który dzięki Przesunięciu Fazowemu ogłusza całe grupy wrogów i wymyka się im.
  • Impuls Plazmowy
    • Zmieniono tak, aby nie odbijał się po postawieniu.
    • Zwiększono szybkostrzelność z 2 do 8 impulsów na sekundę.
    • Zmniejszono obrażenia bazowe z 80 do 14.
  • Minigun zdolności „Naparzanie” liczy się teraz jako broń dystansowa, dzięki czemu może korzystać ze Strzałów Osłabiających i innych profitów Żołnierza.
  • Przesunięcie Fazowe Rubieżnika nie przerywa już większości czynności w chwili aktywacji, co umożliwia płynniejsze korzystanie zeń podczas walki.
  • Długie Ramię Prawa sprawia, że Uderzenie Burzące nie zatrzymuje się już przy pierwszym trafieniu w budowlę.
  • Zdolność „Wir Pracy”
    • W opisie uściślono, że wymaga ona 5 trafień pod rząd.
    • Zwiększono czas wyzerowania po trafieniu z 3 do 5 sek.
  • Zmniejszono bazową wartość leczenia przez Krzepkie Ciosy z 12 do 10.
  • [Przeróbka] Profit „Zapora”
    • Trafienie atakiem w zwarciu w osłonę Budowniczego wywołuje impuls energii, który zadaje obrażenia od energii i odrzuca wrogów w promieniu 0,5 pola (Czas odnowienia: 16 sek.).
  • [Przeróbka] Premia taktyczna „Zapora”
    • Trafienie atakiem w zwarciu w osłonę głównego bohatera wywołuje impuls energii, który zadaje obrażenia od energii i odrzuca wrogów w promieniu 0,5 pola (Czas odnowienia: 48 sek.).
  • [Przeróbka] Profit „Kamizelka Kuloodporna”
    • Zmniejsza otrzymywane obrażenia o 60%.
      • Ta ochrona zmniejsza się o 15% po każdym trafieniu otrzymanym przez Żołnierza. Co 10 sek. odzyskujesz 15% ochrony, jeśli wynosi ona mniej niż 60%.
  • [Przeróbka] Przerobiono Atak Strukturalny: Trafienie Uderzeniem Burzącym w budowlę spowoduje zwrot części jego kosztu energii i skrócenie czasu odnowienia.
  • [Przeróbka] Profit/premia taktyczna „Surwiwalista”
    • Zabicie wroga zdolnością lub bronią przywraca 3 pkt. bazowego zdrowia na sekundę (ilość ta skaluje się wraz z poziomem bohatera i wartością Technologii) przez 3 sek. Kolejne zabójstwa naliczają czas leczenia od początku. Nie aktywuje się przy maksymalnym poziomie zdrowia.
  • [Przeróbka] Specjalista wsparcia Żołnierz
    • „Istnieje Takich Wiele…”: zmniejszono do 80% zwiększenie trwałości broni, gdy trwa Okrzyk Bojowy.
    • „Istnieje Takich Wiele…” odblokowuje się teraz na poziomie 30 (przeniesiono z poziomu 18).
    • Dodano profit „Doświadczenie Bojowe” na poziomie 18.
    • Usunięto „Błyskawicę” z poziomu 30 (na jej miejsce dodano „Istnieje Takich Wiele…”)

Poprawki błędów

  • Obrażenia profitu taktycznego „Skład Porcelany” teraz poprawnie skalują się wraz z poziomem bohatera.
  • Usunięto błąd sprawiający, że Budownicza i Maszynistka Harper miały legendarne statystyki w każdej klasie rzadkości.
  • Poprawiono opis Krzepkich Uderzeń Polarnej BAZY Kyle’a – nie wspominał on o tym, że aktywacja tej właściwości wymaga użycia narzędzia w zwarciu.
  • W opisach zdolności MISIU i Wieża Elektryczna uściślono, że każda zdolność umożliwia posiadanie o jednego Fragmentu Ładunku więcej.

BRONIE

  • Dodano kuszę „Łamacz Serc”
    • Kusza snajperska w walentynkowym klimacie.
    • Wystrzeliwuje przebijające wrogów bełty o dużej sile rażenia i odrzucenia.
    • Bełty nieznacznie opadają podczas lotu.
    • Korzysta z ciężkich nabojów.
    • Do kupienia w sklepie okresowym za sezonowe złoto.
  • Dostępne są smocze bronie:
    • Smoczy Ryk – Karabin samopowtarzalny strzelający przebijającymi pociskami, które zadają celom obrażenia od ognia.
    • Smocza Siła – Strzelba, która wystrzeliwuje po kilka wybuchowych petard.
    • Smoczy Szpon – Karabin snajperski strzelający niewielkimi rakietami, które wbijają się w cel i po chwili wybuchają.
    • Smocza Furia – Rakieta, która po uderzeniu pozostawia wybuchową chmurę.
    • Smoczy Ząb – Średni miecz, zadający obrażenia od ognia.
    • Smoczy Kieł – Ciężka włócznia, zadająca obrażenia od ognia.
    • Te bronie posiadają kilka wyjątkowych cech – odkryjcie je wszystkie!

ROZGRYWKA

  • Bronie i profity bohaterów, które zwiększają obrażenia zadawane powalonym wrogom, działają teraz również na pustaki będące w trakcie animacji podnoszenia się.
  • Zmniejszono o 20% zdrowie, stabilność i wynik otrzymywane za zabijanie minibossów.
  • Nieznacznie zmniejszono liczbę innych wrogów pojawiających się, gdy na mapie jest obecny miniboss.
  • Liczba czystych kropli deszczu i innych materiałów do ewolucji teraz w większym stopniu zależy od poziomu trudności i skrzyń z nagrodami za misję. Oznacza to zwiększenie ilości przedmiotów w prawie wszystkich rodzajach skrzyń, oprócz najpośledniejszych.
  • Dodano schematy pułapki „Przytulne ognisko” do łupolamy.
    • Dodano również miejsce na przytulne ognisko do Księgi Kolekcji.
  • Przeniesiono następujące zadania do kategorii zadań pobocznych w dzienniku zadań, ponieważ nie należą już one do zadań dnia:
    • Mała furgonetka, która potrafiła!
    • Zdobywanie danych
    • Pogoń za burzą
  • Stworzone bronie teraz będą posiadały pełny magazynek odpowiedniej dla nich amunicji (efekt ten nie uwzględnia aktualnego bohatera, więc profit „Żadnego Marnowania” nie wpływa na rozmiar magazynka).

Poprawki błędów

  • Zadanie „Iskierka nadziei” w Twine Peaks nie powinno już dwukrotnie wymieniać celu zdobycia danych. Zamiast powtórzenia będzie teraz wymieniony lot na błyskawicy.
  • Uściślono opis mutacji strefy burzy „Wysysające życie ataki”.
  • Ból nie może już zadawać obrażeń krytycznych.
  • Usunięto błąd, który czasami uniemożliwiał awans gracza po ukończeniu samouczka dot. posterunków.
  • Usunięto błąd pozwalający na przerywanie animacji silnego ataku lekkim mieczem poprzez poruszenie się.
  • Usunięto rzadki błąd uniemożliwiający graczom podniesienie bluglutu w pobliżu budowli wzniesionej przez gracza.
  • Ułatwiono przeszukiwanie niektórych pojemników z amunicją.

INTERFEJS

  • Dodano funkcję „Ostatnie zmiany”.

Poprawki błędów

  • Usunięto tekst wyjeżdżający poza rubrykę w zakładce sklepu (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Nie można już dodać przedmiotów do częściowo zapełnionego stosu w magazynie burzowej tarczy, jeśli miałoby to spowodować przekroczenie limitu przedmiotów.
  • Poprawiono opis taktycznego profitu „Surwiwalista” w celu uściślenia, że nie kumuluje się on z profitem bohatera-Surwiwalisty.
  • Usunięto błąd powodujący chwilowe znikanie list profitów w niektórych sytuacjach.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający aktualizację wskaźnika poziomu przedmiotu w niektórych sytuacjach.
  • Poprawiono opis profitu Generowanie Granatów, aby poprawnie wyświetlał wymaganą ilość 20, a nie 30 zabójstw.

DŹWIĘK

  • Dodano odgłos do zdolności Ninji „Smocze Oszołomienie”.
  • Dodano nowe odgłosy aktywacji i regeneracji Zapory.
  • Dodano nowe odgłosy trafienia i regeneracji Kamizelki Kuloodpornej.

ZNANE PROBLEMY

  • Okolicznościowe zadanie poboczne „Coś, co wybucha po nocy” pojawia się na mapie zadań, lecz nie jest dostępne do czasu kolejnej fazy wydarzenia.
  • Okolicznościowe zadanie poboczne „Coś, co wybucha po nocy” omyłkowo jest wyświetlane na mapie zadań po wykonaniu głównego zadania okolicznościowego „Do uszu własnych”.
  • Złoto wydarzenia Wiosno przybywaj! ma nieprawidłową nazwę w jęz. angielskim.
  • Zadania serwisu Twitch aktualnie nie zapewniają misji dnia.
  • Cele zadań tworzenia muszą zostać zaliczone w strefach świata gry.

Źródło: Epic Games

Darek Madejski

Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.