Patch 1.4 do Fallout 4 gotowy do pobrania. Co wprowadza?

Patch 1.4 do Fallout 4 gotowy do pobrania. Co wprowadza?
Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Łatka wyszła z fazy beta i jest dostępna w ostatecznej formie.

Patch 1.4 do Fallout 4 po tygodniowej becie ukazał się w pełnej wersji. Póki co, możemy go pobierać jedynie na PC. Nie wiadomo jeszcze, kiedy update przywitamy na konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One, lecz kiedy zostanie wydany, na pewno o tym napiszemy.

Patch 1.4 do Fallout 4 – co zmienia?

Nowe funkcje
Obsługa dodatków
Dodatkowe możliwości personalizacji grafik, dodane do warsztatu:

  • Dodatki dla supermutantów, w tym totem z mięsem, wór z truchłami i wózek z mięsem
  • Dodatki dla bandytów, w tym totemy, klatki i namioty bandytów
  • Malowidła abstrakcyjne i portrety
  • Mnóstwo nowych szyldów
  • Więcej wariantów drzwi metalowych i drewnianych

Poprawki

  • Ogólne poprawki stabilności i wydajności
  • W trakcie zadania „W pogoni za tropem”, biurko Kelloga pozostanie działającym miejscem do przechowywania
  • W trakcie zadania „Operacja Czerwony Blask” naprawiono błąd polegający na tym, że towarzyszy nie można było odesłać po jego zakończeniu
  • Naprawiono błąd w zadaniu „Ząb Kremvha”, polegający na tym, że przedmioty związane z zadaniem nie pojawiały się prawidłowo
  • Po ataku na osadę, pojawi się teraz komunikat z wynikiem ataku, jeśli gracz nie odpowiedział
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że efekty na ekranie pozostawały nawet po zakończeniu używania lunety
  • Naprawiono błąd polegający na próbie sprintu w perspektywie trzeciej osoby, z wybranym działkiem obrotowym
  • Profit Bombowo poziomu 4. właściwie zwiększa teraz obszar działania ładunków wybuchowych.
  • Profit Towar z odzysku zawiera teraz dodatkowe rodzaje zwykłej amunicji
  • Naprawiono błąd znikania Calvina Whitakera w Krypcie 81
  • Naprawiono błąd polegający na tym, że profity Ninja i Piaskowy dziadek dawały niewłaściwe premie obrażeń
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że Pośpiech kostuchy poziomu 3. nie wypełniał właściwie wskaźnika krytyczności
  • Naprawiono błąd niewłaściwego pojawiania się kart dostępu w Krypcie 75
  • Naprawiono błąd nie pojawiania się wrogów w trakcie „Ostatniego lotu Bractwa”
  • Perspektywa pierwszej osoby w trakcie noszenia pancerza wspomaganego i szybkiego przełączenia broni nie spowoduje już blokady Pip-Boya
  • Naprawiono błąd niewłaściwego zerowania licznika autozapisu
  • Naprawiono błąd znikania menu Pip-Boya w trakcie pływania
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że wyrzucenie dużych ilości jednego przedmiotu powodowało automatyczne wyrzucenie legendarnego przedmiotu
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że wyjście z pracowni powodowało błędne działanie widoku trzeciej osoby
  • Skrybę można teraz właściwie przypisać do kolejnych osad
  • Naprawiono błąd podwajania transportów złomu
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że sprzedawcy niewłaściwie wymieniali kapsle po kilku transakcjach pod rząd
  • Naprawiono błąd komunikatu szybkiego zapisu i autozapisu, który pozostawał na ekranach wczytywania
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że zastosowanie najnowszej aktualizacji powodowało wyzerowanie ustawień w opcjach do domyślnych (Xbox One)
  • Naprawiono błąd, polegający na tym, że jeśli zapisano rozgrywkę z obiektem pływającym po wodzie, po wczytaniu nie pływał on właściwie
Patch 1.4 do Fallout 4
Patch 1.4 do Fallout 4
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie