Darek Madejski

Wychowany na Amidze i pierwszej odsłonie PlayStation. Do dziś często sięga po hity z lat 90.

1 komentarz

Patch 1.2 do Fallout 4 blokuje mody. Jest na to sposób

Opisywana dzisiaj aktualizacja do Fallout 4 ma niestety pewien skutek uboczny.

Gracze donoszą, że po zainstalowaniu łatki 1.2 mody do Fallout 4 przestają działać. Nie wiadomo, czy dotyczy to wszystkich modyfikacji, czy jedynie niektórych, lecz faktem jest, że problem istnieje.

Zastanawiające jest również to, czy blokowanie modów jest celowym działaniem Bethesdy. Deweloper ma udostępnić oficjalne narzędzia moderskie dopiero w przyszłym roku. Obecne modyfikacje są po prostu dziełem fanów, którzy z zapałem zmieniają świat produkcji.

Więc co zrobić, kiedy patch 1.2 do Fallout 4 sprawi, że mody nagle odmówią współpracy? Fani Fallout 4 podają dwa rozwiązania, które powinny pomóc, choć ponoć nie na wszystkie modyfikacje to działa.

Sposób pierwszy:

  1. Ściągnąć i uruchomić Nexus Mod Manager (do pobrania tutaj).
  2. Uruchomić launchera i pozostać przy nim.
  3. Za pomocą Nexus Mod Managera aktywować mody.
  4. Odpalić Fallout 4 i gotowe!

Sposób drugi:

Niestety działający jedynie wtedy, gdy patch 1.2 do Fallout 4 nie został jeszcze zainstalowany. Na początek kopiujemy plik Fallout4Launcher.exe, dopiero po tym instalujemy łatkę i podmieniamy nowy plik na starszy, który skopiowaliśmy.

Miejmy nadzieję, że blokada modów to po prostu zwykła usterka nowej aktualizacji, która zostanie w przyszłości usunięta.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się