Patch 1.12 do Wiedźmina 3 – nowe funkcje, czy tylko naprawa błędów?

Patch 1.12 do Wiedźmina 3 – nowe funkcje, czy tylko naprawa błędów?
Newsy PC PS4 XOne

CD Projekt RED pracuje nad kolejną aktualizacją Dzikiego Gonu i powolutku docierają do nas pierwsze szczegóły.

Patch 1.12 do Wiedźmina 3 powinien zostać udostępniony graczom do końca tego roku – zapewniał ostatnio Marcin Momot. Teraz przedstawiciel polskiego studia ma dla nas kolejną, małą wiadomość.

Skoro potwierdzono prace nad patchem 1.12, pewnie chcielibyście wiedzieć, co też się w nim znajdzie. Na listę zmian jeszcze za wcześnie, lecz już teraz możemy stwierdzić, że nie znajdziemy na niej nowych funkcji. Przynajmniej obecnie takie są plany.

Jeden z graczy zapytał Marcina Momota poprzez serwis Twitter, czy powinniśmy się spodziewać po nadchodzącej aktualizacji nowych funkcji, czy raczej poprawiania błędów. Marcin Momot na to: Tym razem wszystko będzie się kręciło wokół poprawek.

Czekamy zatem na konkretną datę premiery patcha 1.12 do Wiedźmina 3 oraz szczegółową listę zmian.

Przedstawiciel CD Projekt RED wspomniał również w innej odpowiedzi, że póki co, nie ma dla nas żadnych wiadomości odnośnie możliwego wsparcia DirectX 12 dla Wiedźmina 3.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.12
Wiedźmin 3: Dziki Gon – patch 1.12
Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie