Patch 1.08 do Wiedźmina 3 vs wydajność gry. Jest lepiej?
[caption id="attachment_28459" align="aligncenter" width="1400"] Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption]
Najnowsza łatka wyszła na dobre konsolom, a studio CD Projekt RED dotrzymało słowa.
Patch 1.08 do Wiedźmina 3 obiecywał nam sporo zmian, a na szczycie długiej listy poprawek mogliśmy przeczytać: Poprawiono ogólną wydajność gry i usunięto problemy, które mogły pojawić się w aktualizacji 1.07.
Eksperci z Digital Foundry postanowili zatem sprawdzić, jak wygląda teraz płynność gry w edycjach na konsole PlayStation 4 oraz Xbox One. Najnowsza aktualizacja rzeczywiście dużo zmieniła pod tym względem?
Odpowiedź jest jak najbardziej zadowalająca, a z testów Digital Foundry jasno wynika, że Wiedźmin 3 w wersji 1.08 jest płynniejszy od poprzedniej, czyli 1.07. Najnowszy patch oznacza powrót do płynności, jaką widzieliśmy w chyba najlepiej zoptymalizowanej wersji gry z numerkiem 1.05.
W przypadku Xboksa One poprawę widać przede wszystkim na bagnach, a jeśli gracie na PS4, największe różnice powinniście zaobserwować przechadzając się po placu targowym w Novigradzie.
Xbox One - patch 1.08 vs 1.07/1.05
PlayStation 4 - patch 1.08 vs 1.07/1.05
Patch 1.08 - PS4 vs Xbox One