Robert Ocetkiewicz

Z grami związany już prawie 20 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było jedynie na Pegasusie. Fan wszelkiego rodzaju wyścigów, bijatyk oraz gier sportowych. Nie stroni także od dobrych FPS-ów oraz strategii. W swojej karierze recenzował już na łamach Interii, Onetu i magazynu o grach PlayBox. Poza grami, miłośnik motoryzacji, który uwielbia dźwięk V8.

0 komentarzy

Overwatch za darmo przez weekend!

Kolejna okazja, aby sprawdzić produkcję od Blizzarda.

Nie mieliście jeszcze okazji zagrać w Overwatch? Jeśli tak, to właśnie będzie szansa na darmowe sprawdzenie popularnej gry Blizzarda. Darmowe Overwatch będzie można testować od 24 do 27 sierpnia w wersji na PC, PS4 oraz XOne.

Grę można pobrać za darmo z poziomu aplikacji Blizzard Battle.net, ze sklepu PlayStation Store oraz Microsoft Store i od razu przystąpić do niczym nieskrępowanej zabawy – udostępnimy wszystkich bohaterów, mapy i tryby rozgrywki, w tym sezonową rozróbę Futbolúcio.

Fortnite podbiera graczy? LoL, CS:GO i Overwatch na minusie

Serwis SuperData wypuścił publikację pt. Fortnite może kanibalizować największe franczyzy. Oczywiście kanibalizować w marketingowym tego słowa znaczeniu, czyli powodować spadek sprzedaży określonego produktu koszem nowego lub podobnego.

Analiza dotyczy zeszłego kwartału (kwiecień-czerwiec 2018) i jak zaznacza SuperData, najbardziej wyróżniającym się tytułem mającym wpływ na zmiany w branży jest właśnie Fortnite od Epic Games. Analitycy podkreślają, że po pierwszym wyśmienitym kwartale, jaki wykręciło Fortnite, strzealnka nadal jest na topie. Po targach E3 2018 branża przygotowuje się do ostatecznego sprintu w okres świąteczny, a utrzymujący się wzrost i nieprzerwany sukces Fortnite (gra zarobiła miliard dolarów na mikropłatnościach) rodzi pytanie, czy tytuł ten znacznie osłabił innych wydawców?

SuperData przywołuje komentarze dwóch gigantów, którzy po publikacji ostatnich wyników pogratulowali sukcesu Fortnite, lecz poza przywitaniem nowego trybu na rynku nie odnieśli się do tego, czy szał na Battle Royale ma jakikolwiek negatywny wpływ na ich franczyzy. Firma Activision Blizzard stwierdziła, że ​​jej gracze zawsze wracają do marek będących fundamentem społeczności, których są częścią, a Electronic Arts argumentował, że wprowadza młodszych ludzi na rynek oraz w strzelanki z perspektywy pierwszej osoby.

Jak zauważa SuperData, istnieje znaczne nakładanie się profilu gracza Fortnite z profilami graczy League of LegendsCounter-Strike: Global Offensive i Overwatch. Osoby, które lubią te tytuły, zazwyczaj lubią również oglądać innych, którzy strumieniują zabawę na serwisach typu Twitch. Według analityków, pod względem oglądalności online zaobserwowano w drugim kwartale wzrost oglądalności Fortnite o 59%, w porównaniu ze spadkami oglądalności League of Legends (-19%), CS: GO (-51%) i Overwatch (-16 %).

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się

2.8
Rated 2.8 out of 5
2.8 out of 5 stars (based on 72 reviews)
Excellent40%
Very good4%
Average2%
Poor1%
Terrible53%