NVIDIA wprowadza nowe funkcje do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds

NVIDIA wprowadza nowe funkcje do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds
Newsy PC Technologie

Specjalnie dla posiadaczy kart od znanego producenta.

Firma NVIDIA ogłosiła dzisiaj współpracę z Bluehole Inc., dzięki której gra PlayerUnknown’s Battlegrounds, będzie wyglądać jeszcze lepiej na komputerach z kartami graficznymi GeForce GTX, dzięki zaimplementowaniu funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights oraz innych zaawansowanych opcji.

Od dziś fani gry PlayerUnknown’s Battlegrounds w wersji dla komputerów PC mogą udostępniać swoje najlepsze momenty z rozgrywki za pomocą funkcji NVIDIA ShadowPlay Highlights. Jest to narzędzie do automatycznej rejestracji najlepszych momentów z gier w formie filmów lub nieruchomych obrazów, a także wygodnego udostępniania tych materiałów w serwisach Facebook, YouTube lub Imgur.

PlayerUnknown’s Battlegrounds

PlayerUnknown’s Battlegrounds to gra, która powstała jako mod do gry ARMA 3. Od tego czasu zyskała ogromną popularność i stała się jednym z najlepiej sprzedających się tytułów w 2017 roku – przez pięć miesięcy zagrało w nią ponad 8 milionów graczy. Niedawno gra PlayerUnknown’s Battlegrounds przeszła do historii, gdy w jednym momencie grało w nią 600 000 graczy w serwisie Steam. To osiągnięcie, które dotychczas można było przypisać tylko jeszcze jednej grze.

Zespół techniczny NVIDIA współpracuje z Bluehole, dzieląc się wiedzą z zakresu tworzenia gier i pomagając we wdrożeniu najnowszych technologii graficznych i symulacji fizycznych do gry PlayerUnknown’s Battlegrounds. Firma NVIDIA udostępniła Bluehole między innymi własne biblioteki efektów, narzędzia programistyczne, dokumenty techniczne oraz próbki kodu źródłowego.

Obie firmy pracują od optymalizacją i stabilnością gry PlayerUnknown’s Battlegrounds , a także nad wdrożeniem funkcji i technik dostępnych wyłącznie dla graczy z kartami graficznymi GeForce GTX w swoich komputerach. Są to m.in. technika SLI, sterowniki Game Ready, technika NVIDIA G-SYNC, funkcja optymalizacji ustawień gier i współpraca z narzędziem GeForce Experience.

Źródło: NVIDIA

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie