Nowy patch do Wiedźmina 3 poprawił grafikę? Porównanie wersji 1.03 vs 1.04
[caption id="attachment_24553" align="aligncenter" width="1920"] Wiedźmin 3: Dziki Gon[/caption]
Posiadacze pecetów otrzymali kolejną łatkę do Dzikiego Gonu. Wśród zmian znalazły się i takie, które mają upiększyć grę. Jak wygląda to w praktyce?
Patch 1.04 do Wiedźmina 3 przyniósł ze sobą kolejną porcję nowości. Oprócz poprawy stabilności oraz wydajności tytułu, aktualizacja zwiększa jakość tekstur wyświetlanych przy ustawieniach wysokich oraz ultra, a oprócz tego poprawia wydajność technologii NVIDIA Hairworks.
Serwis DualShockers postanowił sprawdzić, jak lepsze tekstury prezentują się na tle tych, które oferuje gra w wersji 1.03. W galerii zobaczycie efekty. Dajcie znać, czy zaobserwowaliście duże różnice.
Przypominamy, że oprócz zmian w grafice patch 1.04 poprawił kilka istotnych błędów oraz wprowadził inne zmiany wpływające na rozgrywkę. Wyeliminowano np. problem, przez który niektórzy gracze nie mogli przenieść do Dzikiego Gonu stanów gry z Wiedźmina 2. Wprowadzono też możliwość dowolnego przypisywania klawiszy do funkcji, poprawiono zachowanie się łódki podczas przerywników filmowych czy umożliwiono nam zakup większej liczby kart do Gwinta na początku gry.
Pełną listę zmian wprowadzonych do Wiedźmina 3 przez patch 1.04 znajdziecie tutaj, a poniżej obiecane porównanie grafiki.
Porównanie – patch 1.03 vs patch 1.04
[gallery columns="5" ids="24888,24889,24890,24891,24892,24893,24894,24895,24896,24897,24898,24899,24900,24901,24902"]