Nowe Call of Duty z trybem Kampanii?

Nowe Call of Duty z trybem Kampanii?
Newsy

Wyciek na temat Call of Duty: Modern Warfare 4.

Kilka dni temu zapowiedziane zostało Call of Duty: Black Ops 4 z rewolucyjnymi jak na serię zmianami. Jedną z nich jest brak trybu Kampanii dla pojedynczego gracza, który od wielu lat jest wyróżnikiem Call of Duty.

Dzisiaj jednak pojawiły się doniesienia nie na temat Black Ops 4, a Modern Warfare 4, które to miałoby być kolejną odsłoną zaplanowaną na 2019 rok. Według serwisu Gamingintel – to ten sam zespół redakcyjny, który przed oficjalną prezentacją Black Ops 4 wyjawił plany Treyarch związane z brakiem trybu Kampanii – Modern Warfare 4 miałoby mieć pełnoprawną Kampanię dla pojedynczego gracza. Do tego oczywiście multi i tryb Zombies – te dwa ostatnie szczególnie nas nie dziwią.

Za Call of Duty: Modern Warfare 4 będzie pewnie odpowiadać Infinity Ward, w tym polski oddział. Niestety na oficjalne ogłoszenie przyjdzie nam jeszcze sporo poczekać, dopiero co w końcu zapowiedziano Call of Duty: Black Ops 4.

Statystyki nie kłamią

Okazje się, że coraz mniej osób angażuje się w tryb Kampanii dla pojedynczego gracza jeśli chodzi o Call of Duty.

– Kiedy pierwszy raz zaczynałem z trybem multuplayer w Call of Duty, 10 procent graczy się w niego angażowało. W roku 2015 i 2016 było to już 90 procent. Jeśli więc spojrzymy na najnowszą część pod tym pryzmatem, chcąc dostarczyć graczom tego czego chcą, decyzja była prosta – podkreśla szef Treyarch.

Jak więc widać, to nie tylko koncepcja gry zaważyła na decyzji o braku trybu Kampanii dla pojedynczego gracza w przypadku Black Ops 4. Gracze po prostu przestali patrzeć na Call of Duty jako grę, która oferuje angażującą historię dla jednej osoby. Czy ostatecznie wyjdzie to serii na dobre? Biorąc pod uwagę współczesne trendy i to, że w Treyarch zapewne siedzi zespół analityczny, który bada preferencje graczy, decyzja o wykastrowaniu z Call of Duty Kampanii, nie powinna być zła.

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie