Medieval Dynasty – polski symulator chłopa. Zobaczcie, jak powstaje
Polskie studio Render Cube opowiada o kulisach pracy nad Medieval Dynasty. Przy okazji możemy zerknąć na fragmenty rozgrywki.
Zamiast w króla planującego podboje, w Medieval Dynasty wcielimy się w chłopa, który w czasach średniowiecza będzie musiał wykarmić swoją rodzinę. Tematyka naprawdę ciekawa, a jak z wykonaniem? Zerknijcie na pierwszy materiał Insider Video No 1.
Medieval Dynasty wrzuca naw w buty łowcy, który został wygnany ze swojego domu i musi zaczynać od zera. Należy zbudować dom, polować, by mieć co jeść, a na domiar złego zmagać się z bandytami grasującymi w pobliskich lasach. Z czasem mamy jednak rozbudować naszą osadę, by ostatecznie przekształcić ją w dobrze prosperującą wioskę.
Założymy własną rodzinę, zadbamy o spadkobierców, zwerbujemy do naszej osady nowych ludzi i ostatecznie z biednego chłopa staniemy się władcą naszej małej dynastii.
Deweloper zapowiada otwarty świat, pełne 4 pory roku z cyklem dziennym / nocnym i realistycznymi warunkami pogodowymi, interaktywne środowisko, jaskinie do eksploracji i mnóstwo zwierzyny do upolowania (wilki, dziki, jelenie, króliki). Będziemy też zbierać owoce, surowce na nasze chaty, rozwijać umiejętności postaci oraz rozwiązywać zadania w ramach wątku fabularnego.
Medieval Dynasty powstaje na komputery PC. Premiera jest planowana jeszcze na ten rok.