Marvel’s Spider-Man na PC ma być znacznie piękniejszy. Ray tracing lepszy niż na PS5
Marvel’s Spider-Man niebawem wychodzi na PC. Z tej okazji twórcy gry omawiają zmiany względem wersji PS5. Obiecują lepszy ray tracing.
Niedawno dostaliśmy pierwszy zwiastun w pełni pokazujący wersję PC prześwietnego Marvel’s Spider-Man. Wraz z nim pojawiły się jednak wątpliwości, a przede wszystkim – wysoka cena. Tytuł na komputery zadebiutuje wyceniony na 299 zł, czyli najwięcej z dotychczasowych gier od PlayStation. Wiemy jednak, że powinniśmy przygotowywać się na jeszcze bardziej poprawioną wersję.
Na blogu PlayStation możemy przeczytać zapowiedź gry na komputery osobiste. Jednym z ciekawszych fragmentów jest ten, w którym Mike Fitzgerald z Insomniac Games przyznaje, iż celem twórców było “uczynienie z tej gry wizualnego oszołoma na platformie PC”. Ma temu pomóc także ulepszony ray tracing.
Refleksy oparte na ray-tracingu są dostępne w całej grze dla osób posiadających sprzęt, który je obsługuje. Odbicia mają też różne poziomy jakości, a jednym z nich jest nowy, wyższej jakości tryb ray-tracing, który oferuje jeszcze więcej szczegółów miasta podczas walki z przestępczością w Nowym Jorku Marvela.
– wyjaśnia Mike Fitzgerald z Insomniac Games
Zapowiada się to naprawdę ciekawie i oby zmiany faktycznie usprawiedliwiały wyższą cenę produkcji. Marvel’s Spider-Man Remastered zadebiutuje 12 sierpnia. W tym miejscu znajdziecie wideo porównujące jakość grafiki z oryginałem.