Hitman – poważny błąd z zapisami gier… nie jest błędem
Gracze skarżą się deweloperowi, który tłumaczy, że wszystko jest w porządku.
Jeśli przełknęliście już gorzką pigułkę o epizodycznym wydawaniu gry Hitman, możecie nadziać się na kolejny nieciekawy koncept, jaki wymyśliło studio IO Interactive.
Część osób zwróciło uwagę deweloperowi, że mają problemy z odczytywaniem stanu gry. Chodzi o to, że jeśli zrobimy save’a będąc online, nie możemy go odczytać bawiąc się poza siecią i odwrotnie – kto zapisze stan gry offline, nie będzie kontynuował z tego save’a przygody po podłączeniu do internetu.
Gracze sądzili, że to poważny błąd, który studio IO Interactive powinno czym prędzej wyeliminować. Deweloper twierdzi jednak, że zapisy offline i online przechowywane są oddzielnie i tak ma pozostać. Hitman jest bowiem żyjącą produkcją sieciową, która wymaga podłączenia do internetu, by mogła być ciągle aktualizowana.