Heroes of the Storm czekają naprawdę spore zmiany
Sprawdźcie, co nowego będzie się dziać w popularnej grze.
Zgodnie z zapowiedziami, jakie pojawiły się podczas ceremonii otwarcia BlizzConu 2017 oraz panelu poświęconego przyszłości Heroes of the Storm, Blizzard wprowadzi niebawem do gry całą gamę znaczących zmian wchodzących w skład szeroko zakrojonej aktualizacji rozgrywki 2018.
Wczesny etap meczu w Heroes of the Storm dzieli się zazwyczaj na dwie części: fazę zdobywania doświadczenia w alejach oraz fazę wykonywania pierwszych celów na polu bitwy. Pierwsza z tych części stanowi dla graczy okazję do drobnych potyczek w alejach oraz do pochwalenia się umiejętnościami, przechytrzenia przeciwników i zadania pierwszych obrażeń budowlom. Faza zdobywania doświadczenia w alejach kończy się obecnie wcześniej, niż planował producent, a pokonanie przeciwnika na alei nie ma właściwie wpływu na dalszy przebieg meczu.
Mając to na względzie, Blizzard chce zająć się kwestią tej części wczesnego etapu meczu i spróbować wprowadzić do niej usprawnienia.
Przemyśleliśmy nasze podejście do wielu aspektów wczesnej fazy rozgrywki i w rezultacie wprowadziliśmy rozliczne zmiany dla budowli, Kul Regeneracji, obozów najemników, a nawet pojawiania się celów na polu bitwy – a wszystko po to, aby uczynić etap zdobywania doświadczenia w alejach bardziej znaczącym dla dalszego przebiegu meczu – podaje Blizzard. To jednak nie wszystko.
Obecnie wieże, forty i twierdze mogą oddać ograniczoną liczbę strzałów i powoli regenerują amunicję. Często gracze szybko pokonują falę stronników, a następnie grają zachowawczo, podczas gdy sojuszniczy stronnicy napierają na wrogie wieże i powodują zużycie ich amunicji. Chcieliśmy zmienić dynamikę tej współzależności, aby przekonać się, czy uda się nam zachęcić graczy do bardziej ofensywnej gry w alejach.
10 premier na obecny tydzień. Powrót wielkiej serii RPG, atak zombie, podglądanie sąsiada i sport
Po przeprowadzeniu wewnętrznych testów różnych zmian zdecydowaliśmy się na usunięcie amunicji budowli, co oznacza, że wieże, forty i twierdze mogą teraz oddawać nieskończoną liczbę strzałów. Ponieważ amunicja nie wyczerpuje się już, zmniejszyliśmy również obrażenia zadawane przez budowle stronnikom i zwiększyliśmy obrażenia zadawane przez stronników, aby ich ataki były nieco skuteczniejsze. Zmiany te powinny zmotywować graczy do atakowania wrogich fortyfikacji u boku fal stronników, aby zadawać bardziej znaczące obrażenia wrogim wieżom – dodaje Blizzard.
Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie Blizzarda.
Źródło: Blizzard