Jakub Stremler

Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.

0 komentarzy

Halo Infinite – twórcy odpowiadają na plotki o porzuceniu wersji na Xbox One

Gracze spekulowali, jakoby premiera Halo Infinite miała ominąć konsole Xbox One. Pracownik 343 Industries postanowił skomentować sprawę.

Premiera Cyberpunka 2077 zasiała ziarno niepewności wśród graczy. Gra pokazała, że starsze konsole mogą mieć problem z uruchomieniem najnowszych produkcji, co jasno widać po niezadowoleniu posiadaczy wersji gry na PS4 i Xbox One.

Kilka dni temu pojawił się „przeciek” sugerujący, że 343 Industries faktycznie zrezygnowali z wydania Halo Infinite na konsole Xbox One. Źródłem rzeczonej informacji miał być opis stanowiska jednego z deweloperów na LinkedIn mówiący, że pracował on nad rzeczoną grą, która ukaże się tylko na Xbox Series i PC.

Deweloper zajmował się interfejsem, jednak gracze nie zwrócili uwagi na fakt, że wersje na Xbox Series i Xbox One będą się między sobą różnić. Pracownik najprawdopodobniej nie udzielał się w tworzeniu wersji na XOne i stąd wynikała niespójność informacji.

Teraz jednak otrzymaliśmy oficjalne potwierdzenie tego, że Halo Infinite ostatecznie ukaże się również na starszej generacji Xboxów. John Junyszek – Community Manager 343 Industries – został zapytany o to, czy studio zrezygnowało z portu na XOne. Odpowiedź jest raczej jednoznaczna.

Junyszek zaprzeczał już wcześniej podobnym doniesieniom. Wygląda więc na to, że 343 Industries nie zrazili się do Xbox One po kiepskiej wydajności Cyberpunka i są pewni, że dostarczą w pełni sprawną grę na premierę.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się