Halo 5: Forge już do pobrania na PC

Halo 5: Forge już do pobrania na PC
Filmiki z gier Newsy PC Wideo XOne

Z tej okazji Microsoft przygotował nowe wideo.

Dziś debiutuje Halo 5: Forge na PC. To edytor poziomów do Halo 5, który wykorzystuje klawiaturę i myszkę. Do tej pory poziomy w Halo można było tworzyć na konsoli, co było dość uciążliwe.

Wszystkie poziomy, które powstają w Forge, można rozgrywać na PC jak i XOne. Aplikacja jest bezpłatna na komputerach z Windows 10, zatem od dziś możecie pobierać Halo 5 na komputery PC za darmo. Oczywiście z tym wyjątkiem, że będziecie grać tylko w stworzone przez społeczność poziomy.

Wraz z Halo 5: Forge możecie pobrać dodatkową aplikację, która publikuje na bieżąco najważniejsze wiadomości ze świata Halo. Poniżej znajdziecie też zwiastun Forge na PC.

Halo 5: Forge – oficjalne wymagania sprzętowe na PC

Zastanawiacie się nad zapoznaniem się z Halo 5: Forge? Mamy dla was informacje dotyczące wymagań sprzętowych gry w wersji na PC. Minimalne nie są zbyt wysokie. Wystarczy poczciwy GeForce 650 Ti oraz procesor Intel Core i5 z zegarem 2.3 Ghz.

Natomiast, aby zagrać na ustawieniach z rozdzielczością FullHD i w 60 klatkach na sekundę, potrzebny jest już dużo lepszy sprzęt. Przyda się mocny GeForce GTX 970 i procesor Intel Core i5 3.4 Ghz. Zerknijcie na poniższe dane dotyczące wymagań.

Minimalne:

  • OS: Windows 10 Anniversary Edition Version 1607 lub wyższy
  • DirectX: DirectX 12
  • CPU: Intel Core i5 2.3Ghz lub AMD
  • GPU: GeForce 650 Ti
  • VRAM: 2GB
  • RAM: 8GB
  • HDD: 40GB

Rekomedowane – 1080P@60FPS:

  • OS: Windows 10 Anniversary Edition Version 1607 lub wyższy
  • DirectX: DirectX 12
  • CPU: Intel Core i5-3570K 3.4GHz lub AMD
  • GPU: GeForce GTX 970
  • VRAM: 4GB
  • RAM: 12GB
  • HDD: 40GB

Ultra – 4K@60FPS:

  • OS: Windows 10 Anniversary Edition Version 1607 lub wyższy
  • DirectX: DirectX 12
  • CPU: Intel Core i7-4770K 3.4GHz lub AM
  • GPU: GeForce 980 Ti
  • VRAM: 6GB
  • RAM: 16GB
  • HDD: 40GB
Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie