GTA V na PC ze wsparciem technologii Nvidia

GTA V na PC ze wsparciem technologii Nvidia
Newsy PC Technologie
GTA-VInformacje prosto od producenta kart graficznych GeForce.
W zeszłym roku pojawiły się plotki, że Grand Theft Auto V w wersji na PC będzie tytułem wspierającym technologię Mantle firmy AMD. Jednak ani Rockstar, ani producent kart graficznych z serii Radeon nie potwierdził oficjalnie owej ploteczki. Czy rzeczywiście tak się stanie? Podczas gdy czekamy na jakiś głos w tej sprawie, ciekawe informacje płyną z konkurencyjnego obozu, czyli od firmy Nvidia. Na stronie internetowej GeForce wymieniono przy GTA V jedną z ekskluzywnych technologii Nvidia, która będzie obsługiwana przez grę. Zgodnie z tym, co możecie zobaczyć na kończącym newsa PrtSc, tytuł ma otrzymać wsparcie TXAA. To rodzaj antyaliasingu, który oprócz gładszego obrazu umożliwia również zastosowanie techniki jitter sample w całej scenie pomiędzy klatkami, w celu zredukowania migotania, znanego jako temporal aliasing. Nvidia nie podała, czy oprócz TXAA nadchodzące na blaszaki GTA V wykorzysta inne dodatkowe funkcje kart GeForce, jak choćby HBAO+ czy PhysX. Przypominamy, że obecnie wsparcie TXAA można włączyć w takich tytułach, jak Assassin’s Creed: Unity, Far Cry 4 czy Titanfall. Również nadchodzące Evolve wykorzysta tę opcję. Premiera GTA V na PC nastąpi 24 marca.

Co daje włączenie TXAA? Zobaczcie na przykładzie AC: Unity (dokładnie na 1:20)

GTA V na PC ze wsparciem TXAA

GTA-V-Geforce

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie