Gracze odkryli tajemnicze kody podczas testów beta Call of Duty: WWII
Zaszyfrowana wiadomość i nagroda za rozwiązanie zagadki.
Spotify nawiązało współpracę z odpowiedzialnym za produkcję gry Call of Duty: WWII studiem Activision. Dzięki niej najbardziej spostrzegawczy uczestnicy niedawno zakończonych beta testów trybu multiplayer, mogli znaleźć tajne Spotify Codes. To przełomowa aktywacja po raz pierwszy wykorzystująca Spotify Codes w wirtualnej rzeczywistości.
Po zeskanowaniu kodów przy użyciu aplikacji mobilnej Spotify, gracze otrzymywali dostęp do tajemniczych wiadomości nagranych głosami bohaterów gry. Najbardziej dociekliwi fani serii mogli w ten sposób odkryć tajne hasło, dzięki któremu po premierze otrzymają specjalną kartę do wykorzystania w grze.
Rozwiązanie zagadki wymagało od graczy aktywności zarówno w świecie gry, jak i poza nią.
Źródło: materiał producenta