God of War: Ragnarok uruchomiony w 4K i 100 FPS! Niestety, nie na PS5
Już dziś na pecetach ukazał się port gry God of War: Ragnarok. NVIDIA postanowiła pochwalić się tym, jak tytuł działa na mocnym sprzęcie. Okazuje się, że optymalizacja jest naprawdę niezła. Chociaż do uruchomienia użyto potężnej karty, to 100 klatek w rozdzielczości 4K robi wrażenie. Szkoda, że na PS5 o czymś takim możemy jedynie pomarzyć…
God of War: Ragnarok działa tak, jak powinien – ale na PC
Złośliwi twierdzą, że dopiero na PC gry od studiów Sony zaczynają wyglądać tak, jak powinny. Cóż, premiera God of War: Ragnarok jest kolejnym przykładem, że takie twierdzenia nie są wcale dalekie od prawdy. Najnowszy port na komputerach jest w stanie zyskać oblicze, o jakim konsolowcy mogą jedynie pomarzyć.
Firma NVIDIA postanowiła sprawdzić, jak gra radzi sobie na mocnej konfiguracji przy maksymalnych ustawieniach graficznych. Okazuje się, że tytuł jest w stanie działać w 100 klatkach na sekundę i w rozdzielczości 4K. Mowa o natywnych ustawieniach, więc wrażenie robi to tym większe.
Na jakim sprzęcie uruchomiono grę? PC był wyposażony w RTX 4090, procesor Intel Core i9 14900K i aż 64 GB pamięci RAM. Wyniki z testów możecie zobaczyć poniżej:
Zobacz też: Recenzja Warhammer 40,000: Space Marine 2. Imperator jest dumny, a gracze mogą być zachwyceni
Co ciekawe, zabawa w 4K i bez DLSS jest możliwa nawet na RTX 4070. Jasne, wtedy osiągniemy “zaledwie” 49 klatek, ale to nadal świetny wynik, o którym konsolowcy mogą jedynie pomarzyć.
Źródło: dsogaming.com