GoW Ragnarok rozwinie walkę i możliwości graczy. Twórcy przybliżają nowości
Twórcy God of War Ragnarok przybliży graczom zmiany, które napotkają w trakcie walki i rozwoju Kratosa. Tym razem otrzymamy znacznie więcej możliwości w kwestii budowania postaci.
Póki co zdradzono pierwsze konkrety na temat obecnych w grze tarcz. Tych ma być kilka i każda z nich cechuje się innymi umiejętnościami oraz możliwościami.
Twórcy chcą, aby gracz miał więcej opcji dostosowania Kratosa do swojego stylu gry. Choć mogliśmy rozwijać Ducha Sparty już w poprzednich odsłonach cyklu, tym razem element ten doczeka się znacznej rozbudowy.
Nie chcę się w to zbytnio zagłębiać, ale tak, są różne tarcze i mają różne opcje obronne i umiejętności. Powodem, dla którego to robimy jest to, że naprawdę chcemy otworzyć możliwość ekspresyjnego wyboru sposobu, w jaki rozwijasz swojego Kratosa. Jak sprzęt, wyposażenie (najpewniej chodzi o talizmany itp. – red. ) i tego typu rzeczy. Dzięki temu (…) możesz grać w nieco inny sposób. I wtedy wrogowie wiedzą, jak na to reagować, lub (będą – red. ) wrzucać Cię do innych sytuacji, w których musisz używać różnych rzeczy.
– powiedział Eris Williams w wywiadzie
Co prawda God of War Ragnarok nie będzie grą RPG z krwi i kości, możliwość bardziej zaawansowanego rozwoju Kratosa jak najbardziej cieszy. Wiele zależy jednak od tego, jak różnorodny będzie oddany w nasze ręce ekwipunek.
Miejmy nadzieję, że Santa Monica Studio dostarczy nam kompetentną produkcję. Oczekiwania są spore, a Ragnarok może zrobić wiele rzeczy dużo lepiej od swojego poprzednika.