Fallout 76 dostał nowy update. Poprawki w grafice, wydajności, przedmiotach…

Fallout 76 dostał nowy update. Poprawki w grafice, wydajności, przedmiotach…
Newsy PC PS4 XOne

Bethesda łata sieciowego Fallout’a po raz kolejny. Oto pełna lista zmian i poprawek najnowszej aktualizacji.

Kto lubi sobie przyciąć w Fallout 76, powinien wiedzieć, że 14 stycznia w grze pojawiła się kolejna aktualizacja. Bethesda tłumaczy, że chce wprowadzić za jej sprawą pewne zakulisowe zmiany w podstawowej wersji gry mające na celu przygotowanie jej na nadchodzącą aktualizację Wastelanders. Opublikowany update naprawia także kilka błędów, których usunięcie nie wpływało niekorzystnie na prace nad Wastelanders.

Dowiedzieliśmy się przy okazji, że prace nad aktualizacją Wastelanders “idą pełną parą” i dostaniemy ją w pierwszym kwartale tego roku (a więc do końca marca). Bethesda zapewnia, że do rozgrywki trafi mnóstwo nowej zawartości do odkrycia i zdobycia, zostanie również poprawione wiele błędów występujących w podstawowej wersji gry.

Wracając jednak do obecnego update’u, oto szczegóły.

Patch do Fallout 76 – zmiany:

Wielkość tej aktualizacji to około 2.5 GB dla konsol i poniżej 1 GB dla PC.

  • PC: 1.2.7.2
  • PS4: 1.2.7.2
  • Xbox: 1.2.7.2

OGÓLNE POPRAWKI BŁĘDÓW

GRAFIKA I ELEMENTY GRAFICZNE
  • Grafika: Zaktualizowano grafikę hełmu Nuka-Girl, aby był wyświetlany poprawnie, gdy jest noszony bez stroju.
  • Grafika: Poprawiono błąd graficzny wpływający na obozowe wiaty.
C.A.M.P., RZEMIOSŁO ORAZ WARSZTATY
  • Kolektrony: Wrogowie nie będą już atakowali mikołajtrona.
  • Ogromne neonowe znaki: Od teraz tworzenie ogromnych metalowych znaków wymaga użycia 2 jednostek stali i 2 jednostek szkła.
  • Lodówka: Toksyczne kopcie i żabie udka można teraz poprawnie wkładać do lodówki.
  • Znaki ostrzegawcze: Znaki te nie są lampami, więc obecnie nie wpływają już na liczbę elementów oświetleniowych umieszczonych w C.A.M.P. gracza.
WYZWANIA
  • Codzienne: Podwyzwanie w „Zdobądź kolejny poziom w Krypcie 94” codziennego wyzwania „Zdobądź poziom, będąc…” nie odnosi się już błędnie do Krypty 96.
  • Codzienne: Stworzenie psycho od teraz poprawnie spełnia wymagania codziennych wyzwań „Stwórz psycho” i „Stwórz różnego typu prochy”.
PRZEDMIOTY
  • Nakrycia głowy: Maski przeciwgazowe, które można znaleźć w grze, nie zmniejszają już percepcji o 2.
  • Stroje: Usunięto błąd, który umożliwiał upuszczenie lub sprzedaż podszytej futrem kurtki i dżinsów oraz czapki Nuclear Winter.
  • Stroje: Od teraz plecaki noszone na stroju indyczej maskotki dziękczynnej są wyświetlane prawidłowo.
  • Stroje: Usunięto błąd, przez który zamiast galowej sukienki wyświetlana była suknia z cekinami.
  • Malowania: Od teraz nie można już dodać śnieżynkowego malowania na pancerz do ulubionych, aby użyć go podczas rozgrywki w Nuclear Winter.
    • Uwaga: Jeśli przedmiot ten został oznaczony jako ulubiony przed wprowadzeniem poprawki, to w Atomowym Sklepie wciąż może znajdować się przy nim ikona Nuclear Winter.
WYDAJNOŚĆ I STABILNOŚĆ
  • Stabilność serwera: Usunięto błąd, który mógł powodować wyłączenie serwera podczas wyjmowania przedmiotu z gabloty.
  • Stabilność serwera: Usunięto błąd, który mógł powodować wyłączenie serwera podczas wymiany podłogi lub fundamentu.
DŹWIĘK
  • Efekty dźwiękowe: Po aktywowaniu posągu bohatera wielkiej wojny nie są odgrywane już efekty dźwiękowe Ćmoczłeka.
  • Efekty dźwiękowe: Od teraz rustykalny zlew odgrywa prawidłowe efekty dźwiękowe podczas picia lub pobierania wody.
  • Muzyka: Od teraz zimowy automat sprzedażowy odgrywa prawidłową melodię, gdy jest używany.
INTERFEJS UŻYTKOWNIKA
  • Podgląd przedmiotów: Podgląd planów nie nakłada się już na HUD lub inne elementy interfejsu w menu gry.
  • Literówki: Usunięto literówki w nazwach i opisach wielu przedmiotów wyświetlanych w menu.

POPRAWKI BŁĘDÓW W NUCLEAR WINTER

C.A.M.P.
  • Aktywatory: Usunięto aktywatory z wielu obiektów w C.A.M.P., które nie powinny być używane podczas rozgrywek Nuclear Winter.
PRZEDMIOTY
  • Czasopisma: Poprawiono opis 8. numeru Vademecum Amerykańskich Sił Specjalnych (czasopismo zwiększa obrażenia zadawane gołymi rękami i nożami o 50%, a nie, jak podawano do tej pory, o 25%).

Źródło: Bethesda, opracowanie własne

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie