Nowy patch do F1 2021 przywraca ray tracing, ale wyłącza inną technologię. Co się dzieje z tą grą?
Codemaster od premiery F1 2021 nie ma dobrej passy. Gra miewała wiele błędów, co zmusza studio do wyłączania kilku funkcji.
Deweloperzy wstrzymali wykorzystanie ray tracingu w wydaniu na konsolę PS5, ponieważ zdarzały się spadki FPS-ów. Na szczęście wczoraj wyszedł patch 1.06, który przywraca RT i poprawia optymalizację. Niestety, ta sama aktualizacja wyłączyła wsparcie dla innej technologii.
Mowa w tym przypadku o 3D Audio dla słuchawek. Śledząc komentarze graczy, można było natrafić na doniesienia o sytuacjach, gdzie warkot silników innych pojazdów zagłuszał dźwięki bolidu gracza. Twórcy obiecali, że ów “ficzer” powróci niebawem, więc w najbliższym czasie wszyscy zainteresowani F1 2021 powinni wyczekiwać takiej zmianki w patch notesach.
Przeglądając recenzje graczy z Metacritic można natrafić na wiele negatywnych wypowiedzi odnośnie działania produkcji i zdarzających się bugów. Wczoraj wydany update poprawia masę drobniejszych błędów oraz poprawia optymalizację, co powinno wielu ucieszyć. Tym bardziej można liczyć na to, że gra za niedługo będzie w stanie, w jakim powinna być na samą premierę i osobiście trzymam za to kciuki.
A Wam jak się podoba omawiana w artykule produkcja?