Nowy patch do F1 2021 przywraca ray tracing, ale wyłącza inną technologię. Co się dzieje z tą grą?

F1 2021 - bolid Honda Mobil 1 RedBull
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Codemaster od premiery F1 2021 nie ma dobrej passy. Gra miewała wiele błędów, co zmusza studio do wyłączania kilku funkcji.

Deweloperzy wstrzymali wykorzystanie ray tracingu w wydaniu na konsolę PS5, ponieważ zdarzały się spadki FPS-ów. Na szczęście wczoraj wyszedł patch 1.06, który przywraca RT i poprawia optymalizację. Niestety, ta sama aktualizacja wyłączyła wsparcie dla innej technologii.

Mowa w tym przypadku o 3D Audio dla słuchawek. Śledząc komentarze graczy, można było natrafić na doniesienia o sytuacjach, gdzie warkot silników innych pojazdów zagłuszał dźwięki bolidu gracza. Twórcy obiecali, że ów “ficzer” powróci niebawem, więc w najbliższym czasie wszyscy zainteresowani F1 2021 powinni wyczekiwać takiej zmianki w patch notesach.

Przeglądając recenzje graczy z Metacritic można natrafić na wiele negatywnych wypowiedzi odnośnie działania produkcji i zdarzających się bugów. Wczoraj wydany update poprawia masę drobniejszych błędów oraz poprawia optymalizację, co powinno wielu ucieszyć. Tym bardziej można liczyć na to, że gra za niedługo będzie w stanie, w jakim powinna być na samą premierę i osobiście trzymam za to kciuki.

A Wam jak się podoba omawiana w artykule produkcja?

Michał Wieczorek
O autorze

Michał Wieczorek

Redaktor
Od najmłodszych lat pasjonat game devu i miłośnik gier Nintendo. Oprócz tego hobbistycznie kolekcjonuje dużo niepotrzebnych, geekowskich gadżetów. Co drugi weekend student game designu.
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie