Reżyser Elden Ring “nie mógł się powstrzymać” przed dodaniem nienawidzonych przez graczy lokacji
Niedawno From Software zapowiedziało, że Elden Ring będzie wymagające, ale mniej stresujące. Sam reżyser gry potwierdził teraz, że w grze pojawi się pewien bardzo podnoszący ciśnienie typ lokacji.
Mowa o trujących bagnach. Miejscówki tego typu mocno dawały się graczom we znaki w poprzednich grach soulsach od From Software. Nawet sami przeciwnicy władający trucizną potrafili doprowadzić graczy do szału.
Hidetaka Miyazaki twierdzi, że po prostu nie mógł się powstrzymać przed dodaniem trujących bagien do gry. Cóż, reżyser wspominał kiedyś, że jest masochistą.
Jeśli chodzi o to, jak gracz czuje się, gdy napotka ten obszar, to już inna historia. Ale podczas tworzenia gry odkryłem na nowo moją miłość do robienia trujących bagien. Wiem, co ludzie o nich myślą, ale wiesz, nagle zdaję sobie sprawę, że jestem w trakcie tworzenia jednego i nie mogę się powstrzymać. To się po prostu dzieje.
– powiedział reżyser gry, Hidetaka Miyazaki, w rozmowie z Game Informer
Bagna to nie jedyny “trujący” element Elden Ring. Wygląda na to, że produkcja zaoferuje nowe narzędzie zniszczenia… graczy.
Jeśli chodzi o fabułę i setting Elden Ring, jest coś, co jest szczególnie straszne, co istnieje i utrzymuje się w tym świecie. Pójdę naprzód i powiem nazwę, więc jest to coś, czego możecie oczekiwać, nazywa się to Scarlet Rot (Szkarłatna Zgnilizna? – red. ), jest to coś, co jest oddzielone trochę od trucizny lub toksyczności (…).
Premierę gry zaplanowano na 25 lutego. Zagramy na PC, PS4, PS5, XOne i Xbox Series X oraz S.