Oto dlaczego Elden Ring nie zachwyca grafiką

Elden Ring - zrzut ekranu
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Jeśli widzieliście materiały z rozgrywki Elden Ring, zapewne zauważyliście, że gra odstaje pod względem jakości oprawy od innych dużych produkcji. Taki stan rzeczy jest jednak dobrze uzasadniony.

Hidetaka Miyazaki zdradził, że From Software nie skupia się na oprawie w swoich grach. Jeśli zajdzie potrzeba, studio przygotuje piękną grafikę, ale jest ona mniej ważna od innych elementów gier studia.

Jakość grafiki nie jest czymś, co stawiamy na pierwszym miejscu. To, czego wymagamy od strony graficznej zależy od systemów i wymagań samej gry i ma mniejszy priorytet w porównaniu z innymi elementami produkcji.

– powiedział reżyser gry, Hidetaka Miyazaki, w rozmowie z Edge

Grafika nie stoi jednak w miejscu, niedawno wkroczyliśmy w nową generację i From Software nie zamierza nie ulepszać oprawy swoich produkcji. Studio ciężko pracowało nad przygotowaniem najładniejszej gry w swojej historii, choć, jak wspominał Miyazaki, nadal nie był to priorytet.

Jest to więc zawsze obszar, w którym czuję się nieco przepraszająco wobec mojego zespołu grafików, ponieważ wiem, że pracują oni niezwykle ciężko. I pracowali bardzo ciężko nad Elden Ring. Nasz zespół od grafiki wprowadził wiele nowych funkcji, aby przygotować najlepiej wyglądającą grę, jaką stworzyliśmy. Ale wiesz, dla mnie osobiście i dla naszych gier jako całości, nie jest to priorytet numer jeden.

– kontynuował

Choć Elden Ring nie jest przesadnie ładne, nie nazwałbym tego tytułu brzydkim. Wręcz przeciwnie – niektóre lokacje naprawdę cieszą oko. Nie ma co jednak oczekiwać oprawy jak z The Last of Us Part II albo Ratchet & Clank: Rift Apart. W sumie nie jest to dla mnie problemem, dopóki to wciąż dobra gra From Software.

Promocje

Zobacz wszystkie
Udostępnij:

Prawdziwy Gracz poleca się do polubienia

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie