Diablo IV stawia kroki w dobrym kierunku. Tworzenie postaci i design potworów w szczegółach

Diablo IV już oficjalnie
PC PS4 PS5 Xbox Series Xbox Series S XOne

Blizzard uraczył graczy kolejną dawką wieści ze świata Diablo IV. Tym razem deweloperzy podzielili się ciekawostkami o potworach i personalizacji postaci.

Nowe Diablo ma przynieść fanom serii upragnioną ewolucję marki. Jednocześnie Blizzard chce powrócić trochę do korzeni serii i zaoferować mroczną, brutalną przygodę. Od premiery nadal dzieli nas sporo czasu, ale twórcy chętnie dzielą się informacjami na temat gry. Tym razem poruszono temat personalizacji postaci i wyglądu potworów.

W Diablo IV będziemy mogli maksymalnie dostosować wygląd naszej postaci. Lead Character Artist, Arnaud Kotelnikoff, twierdzi, że w żadnym Diablo nie było tak zaawansowanego systemu personalizacji. Dodatkowo nasza postać nie będzie składała się już z kilku podstawowych elementów i będziemy mogli nadać jej własny, wyjątkowy wygląd.

Co więcej, zadbano także o możliwość dostosowywania wyglądu ubrań. Barwniki doczekały się rozwinięcia i zrobią większą, choć nadal czysto estetyczną, różnicę na wirtualnym polu bitwy z potworami.

Zmiany w systemach personalizacji pojawiły się też z dość prostego powodu. Naszą postać będziemy oglądać z bliska dość często.

Postać gracza będzie wyświetlana na wiele różnych sposobów w całej grze, czy to na ekranie dostosowywania postaci, “makiecie” bohatera w ekwipunku, ekranach społecznościowych, czy w naszych przerywnikach filmowych, które często będą przybliżać widok postaci bardziej niż w pozostałych częściach gry.

– czytamy na we wpisie blogu Blizzard

Zmian doczekał się też design obecnych w grze potworów. Te będą bardziej realistyczne, a przy tym również straszniejsze. Każdy model ma nas pozytywnie zaskoczyć ilością detali. Patrząc na materiały Blizzard, jestem w stanie w to uwierzyć.

Poniżej zobaczycie kilka prezentacji wyglądu postaci i potworów. Na razie wygląda to bardzo przyzwoicie.

Jakub Stremler
O autorze

Jakub Stremler

Redaktor
Popkulturowy kombajn lubujący się w literaturze weird fiction, filmowych horrorach, dobrej muzyce i grach wszelkiego rodzaju. Po godzinach studiuje game design i pielęgnuje pasję do sportu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie