Deus Ex: Mankind Divided – bossów pokonamy bez walki

[caption id="attachment_28919" align="aligncenter" width="1920"]
Deus Ex: Mankind Divided[/caption]
Walki z bossami były zdecydowanie najsłabszym elementem w Deus Ex: Human Revolution. Mankind Divided ma to zmienić.

Tym razem gracze otrzymają wybór. Każdego bossa będzie można pokonać nie tylko w otwartej walce (jak to miało miejsce w poprzedniczce), ale też po cichu, a nawet przekonując ich do swoich racji podczas rozmowy.
Twórcy przyznają, że rozwiązanie zastosowane w Human Revolution, zmuszające do zabicia bossa w walce, godziło graczy, którzy preferowali ciche i pacyfistyczne podejście do rozgrywki. W Mankind Divided zaoferują nam więc wolność podejścia do pojedynku, do której możemy w ogóle nie doprowadzić.
Wszyscy, którzy mieli przyjemność grać w Deus Ex: Human Revolution na pewno zwrócili uwagę na niepasujące do otwartej konwencji całej gry walki z bossami. Bardzo słusznie, ponieważ odpowiadało za nie zupełnie inne studio niż to, które przygotowywało całą grę. Cieszy więc to, że Eidos Montreal wyciągnęło wnioski i podchodzi do swojej najnowszej produkcji na poważnie.