DENUVO usunięte z gry DOOM?
Prawdopodobnie zabezpieczenie się nie sprawdziło.
Jak podaje serwis DSOGaming, zabezpieczenie antypirackie DENUVO zostało usunięte z gry DOOM przez samego producenta wraz z najnowszą aktualizacją produkcji. To druga gra w ciągu ostatnich kilku tygodni, z której pozbyto się zabezpieczenia. Uprzednio było to Inside od Playdead.
Bethesda oraz id Software nie skomentowały jeszcze doniesień serwisu, nie wiemy więc jaki jest powód usunięcia DENUVO.
Natomiast jeden z użytkowników popularnego forum Reddit twierdzi, że może to być związane z zapisem w umowie pomiędzy producentem gry, a DENUVO. Forumowicz utrzymuje, że jest pracownikiem jednego ze studiów producenckich i w umowie jest zapis, że jeżeli zabezpieczenie zostanie złamane w określonym czasie (najczęściej są to trzy miesiące od premiery gry), to producent gry powinien usunąć DENUVO. Dla przypomnienia dodamy, że zarówno DOOM jak i wspomniane wcześniej Inside, zostały złamane właśnie w kilka miesięcy po debiucie.
Aktualizacja DOOM – boty, nowe tryby i 11. szczebel. Jest data premiery ostatniego DLC
Bethesda wypuściła na wolność piąta już darmową aktualizację DOOM, która wnosi do tytułu mały powiew świeżości.
Od teraz w rozgrywkach wieloosobowych pojawią się również booty. Gracze prosili o to od czasu przedpremierowej wersji beta trybu wieloosobowego. Od teraz boty są dostępne zarówno w zwykłym deathmatchu, jak i w deathmatchu drużyn – tłumaczy deweloper na swojej oficjalnej stronie.
W grze wieloosobowej będziemy mogli ponadto zdobyć wyższy poziom – ranking sięga aż 11. szczebla. Jeśli osiągniemy nowy najwyższy poziomu w rankingu, w nagrodę otrzymamy pancerz DOOM Marine.
Aktualizacja przynosi ze sobą również nowy tryb rozgrywki – piekielną piłkę, w którym drużyny walczą o kontrolę nad piłką, którą należy wnieść lub wrzucić do bramki przeciwnika, by zdobyć punkt.
Aby uczcić wprowadzenie tych wszystkich dodatków, od teraz do 12 grudnia (do godziny 18:00 czasu środkowoeuropejskiego) dajemy wam podwójne PD w rozgrywce wieloosobowej. Więc wskakujcie do gry, zdobywajcie gole piekielną piłką i walczcie o 11. szczebel – zachęca Bethesda.
Twórcy gry informują jednocześnie, że Bloodfall – ostatni pakiet zawartości do pobrania do DOOM – będzie miał premierę już 15 grudnia. Dzięki niemu wcielimy się w niewidzialnego ducha różaka i przemierzymy trzy zupełnie nowe mapy. Więcej informacji na temat DLC poznamy w przyszłym tygodniu.
DARMOWE UAKTUALNIENIE 5 – INFORMACJE O WYDANIU
Gra wieloosobowa
- Dodano nowy tryb gry: piekielna piłka
- Drużyny walczą o umieszczenie piłki w bramce przeciwnika
- Dodano boty do gry wieloosobowej
- Boty są dostępne na oryginalnych mapach wieloosobowych w deathmatchu drużyn i zwykłym
- Zwiększono limit poziomów do 11. szczebla
- Dodano pancerz DOOM Marine (Pancerz Pretora) jako nagrodę za osiągnięcie maksymalnego poziomu w grze wieloosobowej
SnapMap
- Od teraz możesz grać jako DOOM Marine w Stroju Pretora
- Dodano ponad 30 modułów laboratoriów Lazarus
- Dodano rekwizyty z laboratoriów Lazarus
- Ulepszono ograniczenia obiektów
- Dodano trwałe zmienne liczbowe typu całkowitego, które można przenosić między misjami kampanii
- Umożliwiono zapisywanie i przywracanie informacji o zdrowiu, pancerzu, amunicji, broni, wyposażeniu, maksymalnej liczbie miejsc na broń oraz ekwipunku
- Dodano możliwość pobierania i ustalania wyniku
- Umożliwiono dostęp do wyniku w rankingu przez interfejs gracza
- Dodano nowy obiekt kamery gracza (widok pierwszoosobowy)
- Dodano efekt wstrząsu kamery i towarzyszące mu dźwięki
- Dodano nowe modyfikatory gracza
- Czas trzymania się krawędzi, czas trwania wzmocnienia, wielkość obrażeń od beczek, czas odnawiania się wyposażenia
- Mistrzostwo broni plazmowej
- Dodatkowe obiekty interaktywne z trybu dla jednego gracza
- Nowy interfejs zadań wzorowany na tym z rozgrywki dla jednego gracza
- Dodano kompas z rozgrywki dla jednego gracza
- Ogólne upodobnienie interfejsu do tego z rozgrywki dla jednego gracza
- Dodano więcej opcji związanych z interesującymi miejscami
- Pokaż dystans, pokaż na kompasie
- Zaktualizowano ekrany zwycięstwa i podsumowania rozgrywki
- Zwiększono interaktywność i konfigurowalność graficznego interfejsu użytkownika
- Dodano animowane echa
- Dodano nowe efekty i zagrożenia
- Dodano do spotkań nasłuch procentu ukończenia spotkania
- Umożliwiono usunięcie SI z zakończonych spotkań i wydarzeń
- Umożliwiono usunięcie niewygenerowanych SI z kontrolera SI
- Umożliwiono wyłączenie unoszenia się przedmiotów do podniesienia, dzięki czemu można je umieścić w dowolnym miejscu
- Ulepszono edytor o możliwość pokazania/ukrycia obiektów określonego typu
- Ulepszono edytor o blokowanie obrotu przy przenoszeniu obiektów
- Ulepszono edytor o wyłączenie przeskakiwania obiektów do podłogi
- Dodano modyfikacje pancerza i drwiny
Źródło: Bethesda, opracowanie własne