DENUVO usunięte z gry DOOM?

DENUVO usunięte z gry DOOM?
Newsy PC PS4 XOne

Prawdopodobnie zabezpieczenie się nie sprawdziło.

Jak podaje serwis DSOGaming, zabezpieczenie antypirackie DENUVO zostało usunięte z gry DOOM przez samego producenta wraz z najnowszą aktualizacją produkcji. To druga gra w ciągu ostatnich kilku tygodni, z której pozbyto się zabezpieczenia. Uprzednio było to Inside od Playdead.

Bethesda oraz id Software nie skomentowały jeszcze doniesień serwisu, nie wiemy więc jaki jest powód usunięcia DENUVO.

Natomiast jeden z użytkowników popularnego forum Reddit twierdzi, że może to być związane z zapisem w umowie pomiędzy producentem gry, a DENUVO. Forumowicz utrzymuje, że jest pracownikiem jednego ze studiów producenckich i w umowie jest zapis, że jeżeli zabezpieczenie zostanie złamane w określonym czasie (najczęściej są to trzy miesiące od premiery gry), to producent gry powinien usunąć DENUVO. Dla przypomnienia dodamy, że zarówno DOOM jak i wspomniane wcześniej Inside, zostały złamane właśnie w kilka miesięcy po debiucie.

Aktualizacja DOOM – boty, nowe tryby i 11. szczebel. Jest data premiery ostatniego DLC

Bethesda wypuściła na wolność piąta już darmową aktualizację DOOM, która wnosi do tytułu mały powiew świeżości.

Od teraz w rozgrywkach wieloosobowych pojawią się również bootyGracze prosili o to od czasu przedpremierowej wersji beta trybu wieloosobowego. Od teraz boty są dostępne zarówno w zwykłym deathmatchu, jak i w deathmatchu drużyn – tłumaczy deweloper na swojej oficjalnej stronie.

W grze wieloosobowej będziemy mogli ponadto zdobyć wyższy poziom – ranking sięga aż 11. szczebla. Jeśli osiągniemy nowy najwyższy poziomu w rankingu, w nagrodę otrzymamy pancerz DOOM Marine.

Aktualizacja przynosi ze sobą również nowy tryb rozgrywki – piekielną piłkę, w którym drużyny walczą o kontrolę nad piłką, którą należy wnieść lub wrzucić do bramki przeciwnika, by zdobyć punkt.

Aby uczcić wprowadzenie tych wszystkich dodatków, od teraz do 12 grudnia (do godziny 18:00 czasu środkowoeuropejskiego) dajemy wam podwójne PD w rozgrywce wieloosobowej. Więc wskakujcie do gry, zdobywajcie gole piekielną piłką i walczcie o 11. szczebel – zachęca Bethesda.

Twórcy gry informują jednocześnie, że Bloodfall – ostatni pakiet zawartości do pobrania do DOOM – będzie miał premierę już 15 grudnia. Dzięki niemu wcielimy się w niewidzialnego ducha różaka i przemierzymy trzy zupełnie nowe mapy. Więcej informacji na temat DLC poznamy w przyszłym tygodniu.

DARMOWE UAKTUALNIENIE 5 – INFORMACJE O WYDANIU

Gra wieloosobowa

  • Dodano nowy tryb gry: piekielna piłka
    • Drużyny walczą o umieszczenie piłki w bramce przeciwnika
  • Dodano boty do gry wieloosobowej
    • Boty są dostępne na oryginalnych mapach wieloosobowych w deathmatchu drużyn i zwykłym
  • Zwiększono limit poziomów do 11. szczebla
  • Dodano pancerz DOOM Marine (Pancerz Pretora) jako nagrodę za osiągnięcie maksymalnego poziomu w grze wieloosobowej

SnapMap

  • Od teraz możesz grać jako DOOM Marine w Stroju Pretora
  • Dodano ponad 30 modułów laboratoriów Lazarus
  • Dodano rekwizyty z laboratoriów Lazarus
  • Ulepszono ograniczenia obiektów
  • Dodano trwałe zmienne liczbowe typu całkowitego, które można przenosić między misjami kampanii
  • Umożliwiono zapisywanie i przywracanie informacji o zdrowiu, pancerzu, amunicji, broni, wyposażeniu, maksymalnej liczbie miejsc na broń oraz ekwipunku
  • Dodano możliwość pobierania i ustalania wyniku
  • Umożliwiono dostęp do wyniku w rankingu przez interfejs gracza
  • Dodano nowy obiekt kamery gracza (widok pierwszoosobowy)
  • Dodano efekt wstrząsu kamery i towarzyszące mu dźwięki
  • Dodano nowe modyfikatory gracza
    • Czas trzymania się krawędzi, czas trwania wzmocnienia, wielkość obrażeń od beczek, czas odnawiania się wyposażenia
  • Mistrzostwo broni plazmowej
  • Dodatkowe obiekty interaktywne z trybu dla jednego gracza
  • Nowy interfejs zadań wzorowany na tym z rozgrywki dla jednego gracza
  • Dodano kompas z rozgrywki dla jednego gracza
  • Ogólne upodobnienie interfejsu do tego z rozgrywki dla jednego gracza
  • Dodano więcej opcji związanych z interesującymi miejscami
    • Pokaż dystans, pokaż na kompasie
  • Zaktualizowano ekrany zwycięstwa i podsumowania rozgrywki
  • Zwiększono interaktywność i konfigurowalność graficznego interfejsu użytkownika
  • Dodano animowane echa
  • Dodano nowe efekty i zagrożenia
  • Dodano do spotkań nasłuch procentu ukończenia spotkania
  • Umożliwiono usunięcie SI z zakończonych spotkań i wydarzeń
  • Umożliwiono usunięcie niewygenerowanych SI z kontrolera SI
  • Umożliwiono wyłączenie unoszenia się przedmiotów do podniesienia, dzięki czemu można je umieścić w dowolnym miejscu
  • Ulepszono edytor o możliwość pokazania/ukrycia obiektów określonego typu
  • Ulepszono edytor o blokowanie obrotu przy przenoszeniu obiektów
  • Ulepszono edytor o wyłączenie przeskakiwania obiektów do podłogi
  • Dodano modyfikacje pancerza i drwiny

Źródło: Bethesda, opracowanie własne

Robert Ocetkiewicz
O autorze

Robert Ocetkiewicz

Redaktor
Z grami związany już prawie 30 lat, czyli od momentu, kiedy na polskim rynku królowały gry z bazaru, a Mario dostępne było na Pegasusie. Specjalizuje się w grach wyścigowych i akcji, ale nie stroni też od strategii ekonomicznych. W swojej karierze recenzował na łamach serwisów takich jak Interia i Onet oraz publikował w magazynie o grach PlayBox.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie