Demo Red Dead Redemption 2 dostarcza nowych informacji. Fabuła, zadania, bohaterowie…
Wczoraj świat ujrzał trzeci zwiastun Red Dead Redemption 2, a już dziś przynosimy kolejną porcję smaczków na temat gry pod postacią nowych screenów oraz szczegółów dotyczących gameplay’u oraz fabuły.
Portal IGN miał szansę ograć 45-minutowe demo gry, dzięki czemu ukazał się spory artykuł oraz wideo z wrażeniami. Zobaczmy więc, czego można spodziewać się po najnowszej produkcji od Rockstar Games.
Red Dead Redemption 2: fabuła
W nadchodzącym tytule gracz wcieli się w postać Arthura Morgana. Należy on do gangu mężczyzny zwanego Dutch van de Linde. Ostatni skok gangu nie poszedł tak dobrze, jak się tego spodziewano, przez co szajka zmuszona jest do ucieczki z miasta, a na karku czuje oddech łowców głów oraz publicznych organów ścigania. Ucieczka to jednak nie jedyne (choć kluczowe) zajęcie przestępców. W międzyczasie dalej muszą plądrować, mordować i kraść, by przeżyć. Wkrótce w grupie dojdzie do rozłamu, a Morgan będzie musiał stawić czoła wewnętrznemu konfliktowi w gangu. Jak wcześniej ogłaszał Rockstar: Arthur będzie musiał dokonać wyboru między własnymi ideałami, a lojalnością wobec gangu, który go wychował. W grze znajdziemy nawiązania do pierwszej części gry – RDR2 ma miejsce przed przygodami Johna Marstona.
Red Dead Redemption 2: demo
Demo, w które grała ekipa z IGN, zaczyna się nieopodal New Hanover, gdzie Morgan i reszta gangu rozbijają obóz. Bohater jest prawą ręką Dutcha, który to rządzi całą szajką. Arthur będzie musiał zaopatrywać obóz przynosząc zapasy i polując na zwierzynę. W załodze znajdziemy takie postaci jak Sean McGuire, Wujek, Bill Williamson (z Red Dead Revolver), Lenny czy Karen. Każdy z nich ma do odegrania własną rolę w szeregach bandy. Co ciekawe, gra oferować będzie system grupowego morale. Będzie ono wyższe na przykład w momencie, gdy zgromadzimy więcej żywności. Brak jedzenia sprawi z kolei, że członkowie gangu będą wybitnie zrzędliwi. To, jakie będzie jednak morale gangu nie będzie miało wpływu na fabułę, niemniej Rockstar chce, aby gracz dobrze się bawił, mając wpływ na takie pomniejsze elementy gry.
Red Dead Redemption 2: zadania poboczne i główne
Zadania poboczne łatwo będzie przeoczyć. W jednym z przypadków, gdy Morgan będzie przechodził obok obozowego kucharza, ten poinformuje go o tym, iż zapasy są na wyczerpaniu, co zaowocuje nowym sidequestem. Właśnie w ten sposób zapoczątkowywane będą zadania: na zasadzie zbliżenia się do pozostałych bohaterów. Takie questy będziemy mogli naturalnie także zignorować. Dodatkowo, niektóre z nich będą uzależnione od pory dnia oraz lokalizacji gangu. Podczas misji głównych także dostaniemy możliwość pewnych wyborów jak na przykład: wysadzić sejf czy otworzyć go innym sposobem.
Red Dead Redemption 2: co jeszcze wiadomo
- ponownie ujrzymy akcje zabójstw w zwolnionym tempie
- w grze pojawi się pewna przypadkowość, na zasadzie GTA V (pocisk może pozbawić Morgana kapelusza)
- konie w RDR2 odegrają większą rolę niż tylko środek transportu, a każdy z nich będzie miał inną osobowość (będziemy tworzyć więź se swoim wierzchowcem, do tego dojdzie pielęgnacja i karmienie)
- zabijanie zwierząt, skórowanie i psucie się mięsa będzie na porządku dziennym
- konie będą przechowywać nasze zbędne chwilowo wyposażenie
Red Dead Redemption 2: galeria screenów
A na koniec, IGN obdarowało nas także garścią poniższych screenów.