Death Stranding na PC z technologią zwiększającą wydajność

Death Stranding na PC z technologią zwiększającą wydajność
Newsy PC

Firma NVIDIA ogłosiła dzisiaj, że wersja PC gry Death Stranding, której premiera zaplanowana jest na 14 lipca 2020 roku, będzie wspierana przez technikę NVIDIA DLSS 2.0.

NVIDIA podkreśla, że DLSS 2.0 znacząco zwiększy wydajność gry, umożliwiając uzyskanie na każdej karcie graficznej GeForce RTX ponad 100 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p lub płynne 60+ kl./s w rozdzielczości 4K.

Death Stranding to głośny tytuł legendarnego twórcy gier Hideo Kojimy i jego studia KOJIMA PRODUCTIONS, który spotkał się z dużym uznaniem recenzentów oraz graczy.

– Death Stranding zdobyła już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika NVIDIA DLSS 2.0 pomaga uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność jaką zapewnia NVIDIA DLSS 2.0 w Death Stranding pozwala graczom odblokować uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC, poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości, co pozwala na realizację naszych wizji jak ta gra powinna wyglądać – powiedział Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w KOJIMA PRODUCTIONS.

Grafika w Death Stranding jest renderowana dzięki silnikowi Decima firmy Guerrilla Games, który staje się tym samym najnowszym silnikiem gier, który czerpie korzyści z dodatkowej wydajności oferowanej przez technikę NVIDIA DLSS 2.0.

Źródło: informacja prasowa

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie