Dagmara Kottke

Z wykształcenia dziennikarz, z zamiłowania jeszcze bardziej. Fanka słabej literatury i maskotek ze zniesmaczonym wyrazem twarzy.

0 komentarzy

Death Stranding na PC z DLSS 2.0 na pierwszych oficjalnych screenach

Firma Nvidia podzieliła się z internetem trzema pierwszymi screenami z pecetowego wydania Death Stranding, które pokazują zastosowanie technologii Deep Learning Super-Sampling 2.0 w grze.

Nvidia ogłosiła niedawno, że wersja PC Death Stranding będzie wspierana przez rozwiązanie techniczne Nvidia DLSS 2.0. Technologia ma zwiększyć wydajność produkcji, umożliwiając uzyskanie na każdej karcie graficznej GeForce RTX ponad 100 klatek na sekundę w rozdzielczości 1440p lub płynne 60+ kl./s w rozdzielczości 4K. Teraz producent kart graficznych dzieli się pierwszymi oficjalnymi obrazkami z DS, które ukazują to rozwiązanie w praktyce.

Death Stranding zdobyło już reputację oszałamiającej wizualnie gry, ale technika Nvidia DLSS 2.0 pomaga uczynić debiut na PC czymś wyjątkowym. Dodatkowa wydajność, jaką zapewnia Nvidia DLSS 2.0 w Death Stranding, pozwala graczom uwolnić ogromny potencjał graficzny platformy PC poprzez użycie bardziej szczegółowych ustawień grafiki oraz wyższych rozdzielczości – powiedział w informacji prasowej Akio Sakamoto, dyrektor ds. technologii w Kojima Productions.

DS to pierwsza produkcja studia założonego przez Hideo Kojimę po jego odejściu z Konami w 2015. Tytuł zadebiutował na PS4 8 listopada 2019 i bardzo spodobał się graczom i krytykom. Premiera produkcji na blaszakach zaplanowana jest na 14 lipca 2020 roku.

Rejestracja konta

Dołącz do grona użytkowników Planety Gracza

Chcesz brać udział w konkursach, wygrywać nagrody i wiedzieć o najnowszych premierach jako pierwszy? Zarejestruj się i dołącz do naszej społecznośći.
Rejestrując się, akceptujesz regulamin naszego serwisu

Masz już konto? Zaloguj się