Cyberpunk 2077 – zadania poboczne mogą zmienić główną fabułę
CD Projekt RED przykłada się nie tylko do głównego wątku fabularnego w Cyberpunk 2077. Deweloper przekonuje, że warto będzie sprawdzić dosłownie każde zadanie poboczne. Dlaczego?
Wiemy już, że istnieje specjalny zespół w ramach CD Projekt RED, który zajmuje się tylko misjami i aktywnościami pobocznymi w Cyberpunk 2077. Teraz dochodzą do tego kolejne świetne wieści, po których będziemy mieli ochotę na zaliczenie każdej misji w grze.
Cyberpunk 2077 – zadania poboczne a główna historia
Questy poboczne w Cyberpunk 2077 będą w dużym stopniu powiązane z główną fabułą. – Mogą one być oczywiście całkowicie odrębnymi opowieściami, ale mogą także kontynuować historię głównego wątku lub nawet założyć nową gałąź w głównej historii – zaznaczył starszy projektant misji Philip Weber (dzięki Gamingbolt).
Deweloper przypomina, że podobne zagrania mieliśmy w Wiedźminie 3. – Na przykład wiele osób nawet nie zdawało sobie sprawy z tego, że zanim zakończyły historię Krwawego Barona w Dzikim Gonie, rozpoczęły już poboczne zadanie, które kontynuowało wątek fabularny z naszych głównych zadań – powiedział Weber. – Główne zadanie zakończyło się, gdy Geralt znalazł informacje o Ciri, ale historia Barona nadal była poboczna – dodał.
Projektant podkreśla, że zadania poboczne w Cyberpunk 2077 mogą mieć duży wpływ na główną narrację i jej przebieg. – Postacie, które spotkasz tylko w zadaniu pobocznym, nagle pojawią się w głównej historii. W ten sposób gracz nigdy nie wie, czego się spodziewać. Czasami mała misja może przerodzić się w coś znacznie większego, a następnie zmienić całą główną historię gry. Dlatego absolutnie warto zagrać w każdą misję i zobaczyć, jak ze sobą współdziałają – zachęca deweloper.
Przypomnijmy, że Cyberpunk 2077 pojawi się na PC, Xboksa One i PlayStation 4. Premiera gry została zaplanowana na 16 kwietnia 2020 roku.