Cyberpunk 2077 – to nie może nie wyjść! Zobaczcie, kto konkretnie pracuje nad grą

Cyberpunk 2077 – to nie może nie wyjść! Zobaczcie, kto konkretnie pracuje nad grą
Newsy PC Polecamy PS4 XOne

Byli pracownicy Ubisoft, Remedy Entertainment czy ludzie, którzy grzebali przy GTA V.

Cyberpunk 2077 to tytuł, który będzie na ustach graczy zapewne przez kilka najbliższych lat. Studio CD Projekt RED pokazało przy serii Wiedźmin, że zna się na robocie, a gracze po Dzikim Gonie oczekują jeszcze większych fajerwerków w następnej produkcji dewelopera.

Niestety wciąż nie wiemy, kiedy usłyszymy jakieś konkrety o rozgrywce w Cyberpunk 2077, na jakim etapie produkcji gra się znajduje i co najważniejsze, kiedy premiera? REDzi nie są jeszcze gotowi, by ujawnić jakiekolwiek informacje, lecz po liście osób, które pracują nad tytułem, możemy się spodziewać prawdziwej bomby!

Ujawniony na forum NeoGAF spis obejmuje jedynie deweloperów, którzy pracowali wcześniej w dużych i znanych firmach. Nie wiemy też, czy jest kompletny. Ważne jest to, że nie brakuje tutaj ludzi z doświadczeniem, którzy współtworzyli wcześniej choćby GTA VQuantum BreakUntil Dawn czy serię Mass Effect. Polski deweloper zebrał niezłą ekipę, zatem z jeszcze większą niecierpliwością czekamy na przedstawienie efektów pracy!

Cyberpunk 2077 – kto na pewno pracuje nad grą?

  • Kyle Rowley – był głównym projektantem w Remedy (Quantum Break)
  • Shironne Peiris – były artysta z Ubisoft Reflections (grzebał wcześniej przy Watch Dogs)
  • Catalin Ion – odpowiadał za animację w Crytek (Crysis)
  • Kris Cho – wyciągnięty z Bioware (cinematic designer przy Dragon Age: Inkwizycja czy serii Mass Effect)
  • David Brownsea – były artysta środowiskowy z Rockstar (GTA V)
  • Colin Walder – zajmował się dźwiękiem w Rockstar (GTA V)
  • Alex Soliven – pracował dla Supermassive Games (Until Dawn)
  • Bruce Shtelmakher – były inżynier studia Carbine
  • Oliver Lockwood – programował dla Codemasters
  • Matthew Steinke – projektant, który byłzwiązany z Midway i Ubisoft
  • Yasen Stoynev – były projektant poziomów z Ubisoft
  • Félix Tiévant – były projektant dźwięku z Ubisoft

CD Projekt RED przerzuciło wszystkie siły na Cyberpunk 2077

CD Projekt RED wciąż nie zdradza szczegółów na temat kolejnej gry, jaką pielęgnuje pod swoimi skrzydłami po wydaniu Wiedźmina 3. Wiadomo jednak, że prace idą do przodu pełną parą, o czym zapewnia Katarzyna Szulc z CD Projekt. Na forum spółki odpowiedziała ona na kilka pytań graczy, w tym te dotyczące liczby osób dłubiących obecnie przy Cyberpunk 2077.

Nad Cyberpunkiem pracuje obecnie więcej osób z gamedevu niż pracowało nad trzecią częścią Wiedźmina w najintensywniejszym miesiącu – zapewnia przedstawicielka polskiej firmy dając jednoznacznie do zrozumienia, że wszystko ostro ruszyło z kopyta.

Kiedy możemy spodziewać się jakichkolwiek wieści, nawet drobnych o Cyberpunk 2077? – Lubimy zaskakiwać, nie możemy więc podać konkretnej daty – odpowiada Katarzyna Szulc.

Czekamy zatem z niecierpliwością i liczymy, że będziemy naprawdę niesamowicie zaskoczeni, kiedy REDzi zaczną w końcu ujawniać szczegóły. Sądzicie, że jeszcze w tym roku padną konkrety?

Cyberpunk 2077 – potwierdzono ważny szczegół produkcji

Cyberpunk 2077 nadal skrywa się za grubą kurtyną tajemnicy i nie poznaliśmy dotychczas wielu konkretów na temat nadchodzącego RPG. Jeden ze szczegółów zdradza jednak ogłoszenie o pracę, które polskie studio zamieściło na swojej stronie internetowej. Mogliśmy się go spodziewać, lecz nie ma to jak oficjalny głos ze strony dewelopera.

CD Projekt RED ogłasza, że poszukuje obecnie osoby, która dołączając do ekipy pracującej nad Cyberpunk 2077 zajmie się kompleksowym opracowaniem systemu jazdy/latania pojazdami. Oznacza to, że cyberpunkowy świat przemierzymy nie tylko o własnych nogach, lecz również za kierownicą samochodów oraz sterami maszyn latających. Kto wie, może będzie i tak, że dostaniemy samochody potrafiące wzbić się w powietrze, a nie osobne maszyny jeżdżące oraz latające.

Poszukiwany programista powinien mieć przynajmniej pięcioletnie doświadczenie w branży gier, znać się na optymalnym wykorzystaniu zasobów CPU oraz pamięci, mieć w jednym paluszku obsługę C++ czy rozumieć zasady odnoszące się do fizyki pojazdów. To oczywiście nie wszystko. Pełne ogłoszenie o pracę znajdziecie na tej stronie.

Na pierwszym trailerze Cyberpunk 2077, pokazanym jeszcze w 2013 roku, mogliśmy zobaczyć latające pojazdy policyjne. Najnowsze ogłoszenie o pracę sugeruje, że będą to jedne z maszyn, za których sterami usiądą gracze.

Darek Madejski
O autorze

Darek Madejski

Redaktor
Wspomina gaming lat 90. z wielkim sentymentem. Ekspert w dziedzinie retro sprzętu oraz starych konsol. Oprócz duszy kolekcjonera, fan współczesnych gier singleplayer, głównie tych na PlayStation. Specjalista w treściach dotyczących PS Plus oraz promocji. Poza pracą, fan seriali w klimacie postapokaliptycznym, koszenia trawy, rąbania drewna i zajmowania się wszystkim, by tylko nie siedzieć w miejscu.
Advertisement
Udostępnij:

Podobne artykuły

Zobacz wszystkie